Ξεκίνημα για το Ράλι Ακρόπολις σε εντυπωσιακό φόντο

Οι Γιώργος Κεχαγιάς-Χρήστος Κουζιώνης, πρόσφεραν άπλετο θέαμα με το Skoda Fabia Rally2 evo στους θεατές που παρακολούθησαν την υπερειδική στην Πλατεία Νερού.

Η στιγμή που περιμέναμε έφτασε, με την εκκίνηση του Ράλι Ακρόπολις 2023, του εμβληματικού αγώνα που φέτος συμπληρώνει 70 χρόνια ιστορίας, να δίνεται το απόγευμα της Πέμπτης 7 Σεπτεμβρίου, από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης.

Αμέσως μετά πραγματοποιήθηκε και το αγωνιστικό ξεκίνημα, αφού τα αυτοκίνητα κατευθύνθηκαν στην Πλατεία Νερού στο Φάληρο, όπου διοργανώθηκε σε παραθαλάσσιο φόντο, η υπερειδική διαδρομή «Super Special Stage», μήκους 1,48 χιλιομέτρων σε ασφάλτινο οδόστρωμα.

Η On Sale Rally Team και το πλήρωμά της, Γιώργος Κεχαγιάς-Χρήστος Κουζιώνης, δίνουν δυναμικά το «παρών» στον 10ο γύρο του WRC, με το Skoda Fabia Rally2 evo. Πέραν της γενικής κατάταξης και εκείνης μεταξύ των Ελλήνων, το δίδυμο της ομάδας εντάσσεται σε δύο ακόμη κατατάξεις, οι οποίες παρουσιάζουν εξαιρετικό ενδιαφέρον.

Ο λόγος για το WRC 2, Παγκόσμιο Πρωτάθλημα για πληρώματα με αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2, καθώς και στο WRC 2 Challenger, όπου δεν προσμετρούν οδηγοί οι οποίοι έχουν κατακτήσει τον τίτλο ή έχουν αγωνιστεί ως εργοστασιακοί, στην κατηγορία Rally1 ή έχουν κατακτήσει τον τίτλο.

Όπως ήταν λογικό, οι Κεχαγιάς-Κουζιώνης δεν ρίσκαραν, αφού γνωρίζουν καλά πως οι υπερειδικές πολύ συχνά κρύβουν παγίδες, ενώ ταυτόχρονα το «πραγματικό» κομμάτι του αγώνα, ξεκινά αύριο.

Μετά από τα πρώτα, αναγνωριστικά χιλιόμετρα στην Αθήνα, τα πληρώματα μετέβησαν στο Λουτράκι, για νυχτερινή ανασυγκρότηση. Η πρώτη ημέρα του Ράλι Ακρόπολις 2023 συνεχίζεται σήμερα, με 5 ειδικές διαδρομές (Λουτράκι δύο φορές, Πίσια, Λιβαδειά, Ελάτεια) συνολικού μήκους 101,98 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Το στοιχείο που δυσκολεύει ιδιαίτερα την προσπάθεια των αγωνιζόμενων, είναι πως πρακτικά δεν θα υπάρχει ενδιάμεσο σέρβις, παρά μόνο μια ζώνη τοποθέτησης ελαστικών (Tyre Fitting Zone) στο Λουτράκι, μετά από τις πρώτες δύο αυριανές διαδρομές (Λουτράκι, Πίσια).

Αν σε αυτό προσθέσουμε τον άστατο καιρό, αφού η λάσπη κυριαρχεί στις ειδικές διαδρομές, τότε γίνεται αντιληπτό πως η αυριανή ημέρα είναι δύσκολη και παράλληλα, πολύ κρίσιμη.

ΠΗΓΗ: Δελτίο Τύπου

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;