VW: Ξεκίνησε το πρώτο ευρωπαϊκό εργοστάσιο μπαταριών

Το πρώτο εργοστάσιο κατασκευής μπαταριών επί ευρωπαϊκού εδάφους ξεκίνησε να κατασκευάζεται από την Volkswagen, η οποία πραγματοποίησε και τη σχετική τελετή.

Βάσει του στρατηγικού της σχεδιασμού αναφορικά με την κατασκευή ηλεκτρικών μοντέλων στην Ευρώπη φαίνεται πως κινείται η Volkswagen έπειτα και από την τελετή έναρξης εργασιών του πρώτου της εργοστασίου μπαταριών που πραγματοποιήθηκε στις 7 Ιουλίου στο Salzgitter της Γερμανίας.

Διαβάστε επίσης: Αποκάλυψη για το Volkswagen ID. Aero με έως 620 χλμ. αυτονομία

Μαζί με την έναρξη της κατασκευής του εργοστασίου η γερμανική εταιρεία ανακοίνωσε και τη δημιουργία της εταιρείας PowerCo, η οποία θα είναι υπεύθυνη για τις παγκόσμιες δραστηριότητες του Volkswagen Group στον κλάδο των
μπαταριών. Η νεοσύστατη εταιρεία αναμένεται να προχωρήσει τα επόμενα χρόνια σε επενδύσεις που θα ξεπεράσουν τα 20 δισ. ευρώ, οι οποίες θα συνεισφέρουν και στη δημιουργία έως και 20.000 θέσεων εργασίας.

Παρόντας σε αυτή την ιδιαίτερα σημαντική στιγμή για τον μεγαλύτερο Ευρωπαίο κατασκευαστή αυτοκινήτων ήταν και ο Γερμανός καγκελάριος Olaf Scholz, ο οποίος μεταξύ άλλων δήλωσε: “Σήμερα είναι μια καλή μέρα για την αυτοκινητοβιομηχανία στη Γερμανία και την Ευρώπη. Η Volkswagen μας δείχνει πώς θα μπορούσε να είναι το μέλλον της βιώσιμης και κλιματικά συμβατής κινητικότητας. Μαζί, θέτουμε τα θεμέλια για τη διαμόρφωση αυτού του μέλλοντος, με το εργοστάσιο στο Salzgitter”.

Διαβάστε επίσης: Στην Ελλάδα το νέο VW Caddy Life. Δείτε τις τιμές του

Από την πλευρά του γερμανικού ομίλου, ο Herbert Diess, διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen AG, δήλωσε: “Σήμερα όχι μόνο βάζουμε το θεμέλιο λίθο για το εργοστάσιο, αλλά σηματοδοτούμε και ένα στρατηγικό ορόσημο. Η δραστηριοποίηση στην κατασκευή κυψελών μπαταριών είναι ένας από τους ακρογωνιαίους λίθους της στρατηγικής μας NEW AUTO, που θα κάνει την Volkswagen κορυφαίο πάροχο της βιώσιμης, ψηφιακής κινητικότητας του αύριο. Η δημιουργία του δικού μας εργοστασίου κυψελών είναι ένα τεράστιο εγχείρημα από τεχνική και οικονομική άποψη. Δείχνει ότι φέρνουμε την τεχνολογία αιχμής του μέλλοντος στη Γερμανία!”.

Ο Όμιλος Volkswagen συγκεντρώνει τις παγκόσμιες δραστηριότητες μπαταριών στην ευρωπαϊκή εταιρεία PowerCo. Με έδρα το Salzgitter, η εταιρεία θα διαχειρίζεται στο εξής τη λειτουργία των εργοστασίων παραγωγής μπαταριών του Ομίλου παγκοσμίως, την προμήθεια μηχανημάτων και εξοπλισμού για τα εργοστάσια καθώς και την περαιτέρω ανάπτυξη της τεχνολογίας κυψελών. Μελλοντικά ο γερμανικός όμιλος προβλέπει την ανάπτυξη νέων προϊόντων, όπως μεγάλα συστήματα αποθήκευσης ενέργειας για χρήση στο δίκτυο ηλεκτροδότησης. Το Salzgitter πρόκειται να αποτελέσει ένα πρότυπο για τα εργοστάσια κυψελών σε όλη την Ευρώπη και θα θέσει νέα στάνταρ όσον αφορά τη βιωσιμότητα και την καινοτομία για τους Γερμανούς.

Μετά το Salzgitter, το επόμενο εργοστάσιο κυψελών είναι προγραμματισμένο να φτιαχτεί στη Βαλένθια. Προς το παρόν, εξετάζονται τοποθεσίες για τρία ακόμη εργοστάσια στην Ευρώπη, ενώ η PowerCo διερευνά και την προοπτική δημιουργίας περαιτέρω Gigafactories στη Βόρεια Αμερική.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;