VW Polo GTI: Ανανέωση για το γερμανικό μοντέλο

Παρουσιάστηκαν οι πρώτες επίσημες εικόνες του ανανεωμένου VW Polo GTI! Πάμε να το δούμε και να μάθουμε τα πάντα για αυτό.

GTI! Στον κόσμο της αυτοκίνησης, πάντοτε τα τρία αυτά γράμματα έκαναν αίσθηση, στους απανταχού θιασώτες της γρήγορης οδήγησης! Και η Volkswagen τα έχει τιμήσει εδώ και δεκαετίες με τον καλύτερο τρόπο με το Golf, το Scirocco αλλά και το Polo!

Σε αυτό το άρθρο θα μας απασχολήσει το Polo, το οποίο φέρει το ακρωνύμιο GTI από το 1998 και που σήμερα βλέπουμε για πρώτη φορά, μέσα από επίσημες εικόνες στην ανανεωμένη έκδοσή του.

Εκτός από τις αισθητικές αλλαγές, σε μάσκα προφυλακτήρες και φώτα, το ανανεωμένο VW Polo GTI έχει να επιδείξει το IQ.DRIVE Travel Assist που επιτρέπει ημιαυτοματοποιημένη οδήγηση. Συγκεκριμένα, το σύστημα μπορεί να αναλάβει το τιμόνι, το φρενάρισμα και την επιτάχυνση του νέου Polo GTI από τα 0 χλμ./ώρα έως τα (210 χλμ./ώρα). Φυσικά το συγκεκριμένο σύστημα συνεργάζεται με το Adaptive Cruise Control (ACC) και το Lane Assist. Ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιήσει το σύστημα μέσω του κουμπιού Travel Assist στο επανασχεδιασμένο, πολυλειτουργικό, δερμάτινο σπορ τιμόνι.

Φυσικά το ανανεωμένο VW Polo GTI έχει να επιδείξει και πολλά νέα συστήματα ψυχαγωγίας, τα οποία συνδέονται με διάφορες υπηρεσίες στο διαδίκτυο και του διασφαλίζουν προηγμένη συνδεσιμότητα. Η ενσωμάτωση εφαρμογών όπως το App-Connect Wireless για το Apple CarPlay και το Android Auto είναι πλέον ασύρματη. Το εσωτερικό έχει να επιδείξει νέες χρωματικές λεπτομέρειες, ενώ η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ του είναι 351 λίτρα.

Το ανανεωμένο VW Polo GTI θα διατίθεται σε πέντε χρώματα, τα Deep Black Pearl Effect, Smoke Grey Metallic, Kings Red Metallic, Pure White Uni και Reef Blue Metallic. Τα τελευταία τρία χρώματα μπορούν να συνδυαστούν με μαύρη οροφή (Roof Pack). Το αυτοκίνητο διαθέτει ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών στάνταρ και προαιρετικά 18 ιντσών.

Όσον αφορά το μοτέρ του, η VW δεν παρουσίασε τεχνικά χαρακτηριστικά, επομένως εικάζουμε πως δεν υπάρχει αλλαγή. Έτσι περιμένουμε και πάλι κάτω από το καπό του τον τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα τούρμπο, 2.0 λτ. με απόδοση 200 ίππων και 320 Nm ροπής με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;