VW ID. Buzz: Μία άλλου είδους βελτίωση από τον οίκο ABT

VW ID.Buzz
Από τον οίκο ABT έχουμε συνηθίσει αύξηση στην ισχύ και την ροπή των αυτοκινήτων. Στην περίπτωση του VW ID. Buzz όμως ακολούθησε άλλη λογική...

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν κορυφαίες επιδόσεις, οπότε ο γερμανικός οίκος θέλησε να δώσει μία αναβάθμιση στον VW ID. Buzz διαφορετική από αυτή που έχουμε συνηθίσει. Πάμε να δούμε τι τοποθέτησε στην οροφή του σύγχρονου van της Volkswagen, αλλά και ποια είναι τα πλεονεκτήματα.

Διαβάστε επίσης: Στην Ελλάδα το VW ID. Buzz (+τιμές)

Όπως μπορείτε να δείτε και στις σχετικές εικόνες, το τμήμα ” ABT e-line GmbH”, το οποίο ειδικεύεται στην ηλεκτροκίνηση, δημιούργησε ένα ηλιακό πάνελ και το εγκατέστησε στην μεγάλη οροφή του νέου μοντέλου. Το πάνελ συνδέθηκε με την εργοστασιακή μπαταρία με αποτέλεσμα να είναι σε θέση να την τροφοδοτήσει με ηλεκτρική ενέργεια τόσο όταν το όχημα βρίσκεται εν κινήσει, όσο και όταν είναι είναι σταθμευμένο.

Η μέγιστη ισχύς φόρτισης αγγίζει τα 600 Watt και η εταιρεία αναφέρει ότι με αυτόν τον τρόπο είναι εφικτό να προσφερθεί μία αύξηση της ετήσιας αυτονομίας έως και 3.000 χλμ. Όπως είναι λογικό, αυτή η τιμή μεταβάλλεται ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν. Επιπλέον, το συγκεκριμένο VW ID. Buzz μπορεί να λαμβάνει ηλιακή ενέργεια και να τροφοδοτεί απευθείας ηλεκτρικές συσκευές. Κάτι τέτοιο είναι ιδιαίτερα πρακτικό για παράδειγμα σε εξορμήσεις με το ηλεκτρικό μοντέλο στην εξοχή.

Υπενθυμίζουμε ότι το VW ID. Buzz εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 204 ίππων, ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής αγγίζει τα 310 Nm. Η κίνηση περνά στους πίσω τροχούς και η μπαταρία που είναι ενσωματωμένη στο πάτωμα του οχήματος έχει χωρητικότητα 77 kWh εξασφαλίζοντας αυτονομία έως και 425 χλμ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;