VW Group: Κορυφή στην Ευρώπη. Πώς τα πήγαν οι υπόλοιποι

Ταξινομήσεις τρίτο τρίμηνο 2021
Ο όμιλος VW βρέθηκε στην κορυφή των ταξινομήσεων στο εννεάμηνο του 2020. Δείτε τους ομίλους που τον ακολουθούν και τα αποτελέσματά τους μέχρι τώρα.

Η Ε.Ε., συμπεριλαμβανομένων των αγορών του Ηνωμένου Βασιλείου και των χωρών της Ευρωπαϊκής Ζώνης Ελεύθερων Συναλλαγών (Ελβετία, Ισλανδία, Λίχτενσταϊν και Νορβηγία), δείχνει σημάδια ανάκαμψης από την πανδημία του κορονοϊού με τις πωλήσεις να καταγράφουν άνοδο το Σεπτέμβρη που μας πέρασε, για πρώτη φορά από την αρχή του 2020 και σε σχέση με τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους. Ας δούμε όμως την εικόνα στις ταξινομήσεις σε επίπεδο ομίλων τόσο για τον Σεπτέμβρη που πέρασε όσο και από την αρχή του έτους.

Στο εννεάμηνο του 2020 πρώτος όμιλος στις πωλήσεις είναι εκείνος της Volkswagen με τους Γερμανούς να παρουσιάζουν ελαφρώς αυξημένο μάλιστα μερίδιο αγοράς το οποίο ανήλθε στο 25,4% έναντι 24,5% για το ίδιο διάστημα πέρσι. Οι ταξινομήσεις του VW Group έφτασαν στις 2.172.339 μονάδες έναντι 2.969.251 πέρσι με την πτώση από την αρχή της χρονιάς να φτάνει στο 26,8%.

Στη δεύτερη θέση βρίσκεται το PSA Group με πτώση στο μερίδιο αγοράς τόσο για το Σεπτέμβρη (13,8% έναντι 16,2%) όσο και στους εννιά πρώτους μήνες του έτους (14,4% έναντι 16,1%). Οι ταξινομήσεις του ομίλου για το Σεπτέμβριο κατέγραψαν πτώση 14,1% στις 179.469 μονάδες έναντι 208.861, ενώ για το 9μηνο η πτώση φτάνει στο -36,8% με 1.235.688 μονάδες έναντι 1.956.708 ταξινομήσεων πέρσι.

Ο όμιλος της Renault βρίσκεται στην τρίτη θέση με το ίδιο σχεδόν μερίδιο αγοράς για τους πρώτους εννέα μήνες του έτους (10,3% έναντι 10,4%) με την πτώση ωστόσο από την αρχή της χρονιάς να βρίσκεται στο 30,5% και στις 878.979 συνολικά ταξινομήσεις έναντι 1.264.485 μονάδων. Για τους Γάλλους ο Σεπτέμβρης έκλεισε θετικά με αύξηση κατά 8,1% στις 127.739 μονάδες έναντι 118.166 μονάδων τον αντίστοιχο μήνα του 2019.

Από την αρχή του έτους την τέταρτη θέση μεταξύ των ομίλων καταλαμβάνει εκείνος της Hyundai. Η πτώση για τους Κορεάτες βρίσκεται στο -24,1% με 620.072 ταξινομήσεις για το εννεάμηνο έναντι 817.306 το 2019 και οριακή πτώση το Σεπτέμβριο -0,8% που αντιστοιχεί σε 101.322 μονάδες έναντι 102.106 πέρσι. Αναφορικά με το μερίδιο αγοράς Hyundai και Kia καταλαμβάνουν συνδυαστικά το 7,2% έναντι 6,7% πέρσι αυξάνοντας έτσι το δικό τους κομμάτι της πίτας.

Την πρώτη πεντάδα κλείνει το BMW Group. Οι Βαυαροί σημείωσαν πτώση στις ταξινομήσεις τους το Σεπτέμβρη κατά 11,9% στις 90.448 μονάδες έναντι 102.673 ταξινομήσεων πέρσι. Από την αρχή του έτους το BMW Group καταγράφει πτώση 22,5% για 602.297 ταξινομήσεις έναντι 776.678 μονάδων πέρσι, ωστόσο το μερίδιο του στις ευρωπαϊκές αγορές έχει διευρυνθεί από το 6,4% στο 7%.

Μεγαλύτερο έναντι του 2019 παρουσιάζεται και το μερίδιο του Daimler Group που βρίσκεται στην 6η θέση με 6,3% έναντι 6,1% πέρσι. Στο 9μηνό οι ταξινομήσεις του γερμανικού ομίλου βρίσκονται στις 536.913 μονάδες από 743.524 και σημειώνουν πτώση -27,8%, ενώ πτώση καταγράφεται και το Σεπτέμβρη κατά -7,7% με 88.303 μονάδες έναντι 95.719 μονάδων τον ίδιο μήνα του 2019.

Με το μερίδιο αγοράς της να ανεβαίνει στο 5,9% από 5,1% ο όμιλος της Toyota βρίσκεται στην 7η θέση με πτώση 18,1% από την αρχή της χρονιάς (502.482 ταξινομήσεις έναντι 613.350) αλλά άνοδο 8,7% για το Σεπτέμβρη και 79.514 ταξινομήσεις έναντι 73.118 το περσινό αντίστοιχο διάστημα.

Τέλος, στους ομίλους την 8η θέση καταλαμβάνει o FCA. Το γκρουπ παρουσίασε άνοδο 11,8% το Σεπτέμβριο με 77.807 ταξινομήσεις έναντι 69.615 μονάδων πέρσι, ενώ από την αρχή του έτους καταγράφει πτώση -33,9% με τις συνολικές ταξινομήσεις στο 9ηνο να ανέρχονται στις 490.200 μονάδες. Στο περσινό αντίστοιχο χρονικό διάστημα ο FCA κατέγραφε 741.244 ταξινομήσεις, ενώ το μερίδιο του ανέρχεται στο 9μηνο του 2020 στο 5,7% έναντι 6,1% πέρσι.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;