VW Golf R Estate: Αποκάλυψη για το ισχυρότερο wagon της VW

VW Golf R Estate
Αποδίδει 320 ίππους, είναι τετρακίνητο και διαθέτει «drift mode». Αυτό είναι το VW Golf R Estate, ή αλλιώς το απόλυτο όχημα για... ανήσυχους οικογενειάρχες!

Λίγο μετά την επίσημη αποκάλυψη του VW Golf R, για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε τα πάντα πατώντας εδώ, έφτασε η στιγμή της αποκάλυψης της έκδοσης που δίνει έμφαση στους χώρους. Το VW Golf R Estate, όπως ονομάζεται, γίνεται αυτόματα το ισχυρότερο station wagon της εταιρείας, με την ισχύ του να εκτοξεύεται στους 320 ίππους.

Διαβάστε επίσης: Βελτίωση τύπου… Rocket Bunny στο νέο VW Golf GTI 

Το μήκος του συγκεκριμένου μοντέλου είναι αυξημένο κατά 66 χλστ. συγκριτικά με την hatchback έκδοση αμαξώματος, προσφέροντας εξαιρετικούς χώρους για τους επιβάτες. Η σχεδιαστική φιλοσοφία παραμένει ίδια με αυτή του μικρομεσαίου μοντέλου, με τα LED φωτιστικά σώματα και τα λογότυπα R να το κάνουν να ξεχωρίζει. Αξιοσημείωτα στοιχεία είναι, εκτός των άλλων, οι απολήξεις του συστήματος εξάτμισης της Akrapovic, οι ζάντες 18 ιντσών (19″ προαιρετικά) που «φιλοξενούν» μπλε δαγκάνες και η διακριτική αεροτομή στο πίσω μέρος.

Παρόμοιο σκηνικό επικρατεί και στο εσωτερικό του VW Golf R Estate, όπου συναντάμε αρκετές διαφορές συγκριτικά με τις απλές εκδόσεις. Μερικές εξ’ αυτών είναι τα σπορ καθίσματα, το διαφοροποιημένο τιμόνι που φέρει κουμπί σπορ για την άμεση αλλαγή στο πρόγραμμα «Race» και τα αλουμινένια πεντάλ. Στην προκειμένη περίπτωση, βέβαια, υπάρχουν σημαντικές αλλαγές και σε επίπεδο χώρων, αφού στην καμπίνα υπάρχει υπάρχει μία διεύρυνση για τα πόδια των πίσω επιβατών κατά περίπου 40 χλστ. συγκριτικά με την hatchback έκδοση. Εννοείται ότι το «δυνατό χαρτί» του VW Golf R Estate είναι οι χώροι για τις αποσκευές, όπου τα 611 λίτρα μπορούν να εκτοξευθούν σε 1.642 με τα καθίσματα αναδιπλωμένα.

Κάτω από το καπό του VW Golf R Estate βρίσκεται ένας 2λιτρος, υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας που αποδίδει 320 ίππους και 420 Nm ροπής. Η κίνηση περνά και στους τέσσερις τροχούς (4ΜΟΤΙΟΝ) μέσω του αυτόματου DSG7, ενώ δεν απουσιάζει το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και το «Drift Mode». Κάπως έτσι, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 4,9 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 270 χλμ./ώρα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;