VW Golf GTI W12: To πιο “τρελό” Golf που έφτιαξαν ποτέ οι Γερμανοί

VW Golf GTI W12
Όταν οι Γερμανοί της τετράγωνης λογικής αποφάσισαν να δημιουργήσουν κάτι εξωπραγματικό! Ας γνωρίσουμε το πισωμήχανο VW Golf GTI W12 των 650 ίππων!

Το VW Golf είναι ένα από τα δημοφιλέστερα αυτοκίνητα διαχρονικά στην ιστορία της αυτοκίνησης. Μπορεί να το γνωρίζουμε ως ένα μικρομεσαίο, με τις ισχυρές εκδόσεις του GTI και R, αλλά κάποτε οι μηχανικοί της Volkswagen θέλησαν να δημιουργήσουν μία έκδοση που θα τρομοκρατούσε, τόσο με την εμφάνιση, όσο και με τις επιδόσεις. Το αποτέλεσμα ήταν το εικονιζόμενο VW Golf GTI W12, ένα αυτοκίνητο που έμεινε στην ιστορία ως το πιο “τρελό” Golf και εννοείται ότι ποτέ δεν πέρασε στην παραγωγή.

Τεχνικό: Ποια είναι η διαφορά του V12 με τον W12 κινητήρα; (+video)

Η εξωτερική του εμφάνιση ήταν υπερβολική από όποια γωνία κι αν το κοιτούσε κανείς. Φουσκωμένα φτερά που εκτόξευαν το πλάτος στα 1,88 μέτρα (Golf παραγωγής 1,76 μέτρα), προφυλακτήρας με μεγάλες εισαγωγές αέρα και δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης ήταν μερικά από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία. Η carbon οροφή, οι ζάντες 19 ιντσών με πέλμα ελαστικών 235 χλστ. μπροστά και 295 πίσω ήταν το κερασάκι σε αυτή την “τρομακτική” τούρτα.

Περνώντας στο εσωτερικό του πρωτότυπου αυτοκινήτου, η καμπίνα θύμιζε κάτι που βρίσκεται ανάμεσα σε Golf GTI και αγωνιστικό αυτοκίνητο. Δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην μείωση του βάρους, αφαιρώντας αξεσουάρ άνεσης, ενώ επάνω στο ταμπλό υπήρχαν και τρία όργανα. Μέσω αυτών, ο οδηγός ενημερωνόταν για στοιχεία όπως η πίεση του turbo.

Μίας και αναφερθήκαμε σε turbo πάμε και στον κινητήρα, εκεί όπου εντοπίζεται και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Το μοτέρ που επιλέχθηκε ήταν ένας θηριώδης bi-turbo W12 χωρητικότητας 6,0 λτ., ο οποίος τοποθετήθηκε ακριβώς πίσω από οδηγό και συνοδηγό. Η κίνηση περνούσε στον πίσω άξονα μέσω αυτόματου σασμάν έξι σχέσεων, με την ισχύ να αγγίζει τους 650 ίππους και την ροπή τα 750 Nm. Κάπως έτσι, τα 0-100 χλμ./ώρα ήταν υπόθεση μόλις 3,7 δλ. και η βελόνα του ταχύμετρου μπορούσε να φτάσει τα 325 χλμ./ώρα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;