VW: Ακόμη πιο “καθαρός” ο δίλιτρος TDI κινητήρας της

Volkswagen δίλιτρος κινητήρας TDI πετρέλαιο
Ο γνωστός δίλιτρος TDI της Volkswagen αναβαθμίστηκε, έγινε ακόμη πιο "καθαρός" και μπορεί να κοιτάζει πλέον το μέλλον με μεγαλύτερη αισιοδοξία.

Οι κινητήρες πετρελαίου, αν και υπερτερούν έναντι των βενζινοκινητήρων στις εκπομπές CO2, τα έχουν βρει σε γενικές γραμμές σκούρα με τις υπόλοιπες προδιαγραφές ρύπων που πρέπει να τηρούν. Η Volkswagen αναβάθμισε ένα από τα πιο διαδεδομένα μοτέρ της και ο δίλιτρος TDI εναρμονίζεται πλέον απόλυτα με τις τελευταίες και πιο αυστηρές προδιαγραφές Euro.

Διαβάστε επίσης: Με 320 ίππους το νέο Volkwagen Tiguan R, το ισχυρότερο όλων

“Ο δίλιτρος TDI παραμένει ένας από τους σημαντικούς κινητήρες μας. Μπορεί να βρεθεί στα περισσότερα μοντέλα μας αλλά και σε πολλά μοντέλα του ομίλου μας. Για τη νέα σεζόν κάναμε ό,τι ήταν δυνατό στην αναβάθμιση του επιτυχημένου μοτέρ μας. Στην έκδοση προδιαγραφών Euro 6d είναι έτοιμος για να ανταπεξέλθει και τα επόμενα χρόνια.”, σχολίασε σχετικά ο δρ. Frank Welsch, μέλος του δ.σ. της VW, υπεύθυνος για την τεχνική εξέλιξη της γερμανικής εταιρίας.

Με κωδικό EA 288 ο δίλιτρος κινητήρας πετρελαίου της VW έκανε για πρώτη φορά την εμφάνιση του το 2012. Η πρώτη σημαντική του αναβάθμιση έγινε το 2018 και γι’ αυτό το λόγο απέκτησε και το συνθετικό “evo” στο όνομα του.

Το καλοκαίρι του 2019 ήρθε το δεύτερο σημαντικό κύμα αναβάθμισης για τον δίλιτρο TDI για να αξιοποιηθεί και στη νέα γενιά του Golf. Έγινε ακόμη πιο “καθαρός” σε σχέση πριν ενώ ταυτόχρονα βελτιώθηκε και η ποιότητα λειτουργίας του, με τη Volkswagen να εφαρμόζει τεχνολογία διπλής δόσης AdBlue στους καταλύτες SCR του που μετατρέπει το μεγαλύτερο μέρος των εκπομπών οξειδίου του αζώτου σε συστατικά που δεν επηρεάζουν το περιβάλλον. Ανάμεσα στις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν ήταν και η βελτίωση του συστήματος ψύξης με μεγαλύτερο ψυγείο κατά 25%, κάτι που μειώνει τη δημιουργία οξειδίου του αζώτου όταν ο οδηγός βυθίζει το δεξί πεντάλ στο πάτωμα. Βελτιώθηκε επίσης και η “ακουστική” με περισσότερο ηχομονωτικό υλικό στο κάλυμμα του μοτέρ.

Διαβάστε επίσης: Vokswagen Transporter, μια ιστορία 70 ετών

Με τις παραπάνω αλλαγές οι εκπομπές ρύπων του diesel κινητήρα βρίσκονται κάτω από το όριο που θέτει το τελευταίο μέχρι στιγμής πρότυπο Euro 6d ISC-FCM AP που επιτρέπει μόλις 80 μιλιγκράμ NOx/χλμ. Σε σχέση με τις προηγούμενες προδιαγραφές Euro 6d-temp το όριο βρίσκεται 50% χαμηλότερα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;