Βραβείο στη Hyundai για το ρομποτικό γιλέκο της

Hyundai εξωσκελετικό γιλέκο
Η Hyundai διακρίθηκε στο διεθνή διαγωνισμό Red Dot Design με το εξωσκελετικό γιλέκο της να παίρνει τα εύσημα με τη σχεδίαση του.

Ο διεθνής διαγωνισμός Red Dot Design Awards πραγματοποιήθηκε και φέτος με τη Hyundai να διακρίνεται στην κατηγορία “Σχεδίαση Προϊόντων-Καινοτόμο προϊόν) χάρη στο εξωσκελετικό γιλέκο VEX.

Το γιλέκο της Hyundai σχεδιάστηκε ειδικά για εργασίες που πραγματοποιούνται σε ύψος πάνω από το κεφάλι του εργαζόμενου και έχει ωε σκοπό τη μείωση της κόπωσης αλλά και τη μείωση της εμφάνισης μυικών τραυματισμών και τραυματισμών στους τένοντες.

Σε σχέση με ανάλογες προτάσεις που υπάρχουν ήδη στην αγορά, το VEX όπως ονομάζεται, δεν χρησιμοποιεί μπαταρία, είναι 22-45% ελαφρύτερο και περίπου 30% φθηνότερο -5.000 δολ. Η.Π.Α. είναι το μέσο κόστος ενός εξωσκελετού σύμφωνα με τους Κορεάτες. Παράλληλα, η υποβοήθηση που προσφέρει το βάρους μόλις 2,8 κιλών γιλέκο στον εργαζόμενο είναι ρυθμιζόμενη και μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες του εκάστοτε σωματότυπου παρέχοντας έξτρα δύναμη έως 5,5 kgf.

“Αυτό το βραβείο αποδεικνύει τη άριστη συνεργασία μεταξύ του Robotics Lab και του Κέντρου Σχεδιασμού της Hyundai”, δήλωσε ο κ. Dong Jin Hyun, Επικεφαλής του Lab Robotics του Hyundai Motor Group. “Σύμφωνα με το όραμα “Progress for Humanity” της Hyundai, το εργαστήριό μας προσπαθεί να πρωτοπορήσει στη ρομποτική συνδυάζοντας διάφορες τεχνολογίες. Με την επιτυχία και την αναγνώριση του VEX, η Hyundai θα συνεχίσει να αναπτύσσει νέα προϊόντα που θα προσφέρουν στους ανθρώπους καλύτερη ποιότητα ζωής. ”

Η Hyundai έχει εξελίξει και ένα ακόμη εξωσκελετικό προϊόν που λειτουργεί ως “κάθισμα” και ξεκουράζει τα πόδια του εργαζόμενου.

Το VEX αναμένεται να εφαρμοστεί από τη Hyundai στα εργοστάσια της ανά τον κόσμο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;