Βελτιωμένο Cupra Leon από τον οίκο ABT, “εκτόξευση” στους 370 ίππους

Cupra Leon ABT
Το Cupra Leon αποδίδει εργοστασιακά από 245 έως 310 ίππους. Ο οίκος ABT, όμως, αυξάνει την ισχύ στους 370 ίππους, με το ανάλογο τίμημα βέβαια...

Στην αναβάθμιση του Cupra Leon προχώρησε ο γερμανικός οίκος ABT Sportsline, αναβαθμίζοντας τόσο την hatchback έκδοση αμαξώματος, όσο και το μεγαλύτερο Sportstourer. Οι αλλαγές δεν περιορίζονται μόνο σε επίπεδο μηχανικών μερών, αλλά έγιναν και κάποιες αισθητικές αναβαθμίσεις.

Διαβάστε επίσης: Το νέο CUPRA Leon e-Hybrid των 245 ίππων. Δείτε τιμές και εκδόσεις

Αρχικά, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το νέο Cupra Leon, στην εργοστασιακή του μορφή προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις που διαφοροποιούνται ως προς την ιπποδύναμη. Πιο συγκεκριμένα, το 2λιτρο μοτέρ αποδίδει 245 ίππους με 370 Nm ροπής στη βασική έκδοση. Ακολουθεί η ισχυρότερη με 300 ίππους και 400 Nm ροπής, ενώ στην κορυφαία του εκδοχή έχουμε 310 ίππους και επίσης 400 Nm ροπής. Η τελευταία έκδοση είναι διαθέσιμη αποκλειστικά στο sportswagon αμάξωμα και συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης. Αυτό της επιτρέπει να επιταχύνει στα 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 4,8 δευτερόλεπτα.

Επιστρέφουμε στο πακέτο “Stage 1” του οίκου ABT Sportsline, το οποίο μέσω επαναπρογραμματισμού της ECU αυξάνει την ισχύ στους 360 ίππους για το hatchback αμάξωμα και στους 370 για του sportswagon, ενώ η μέγιστη ροπή και στις δύο περιπτώσεις φτάνει τα 450 Nm.

Ταυτόχρονα, ο οίκος ABT προσφέρει ελατήρια που μειώνουν την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος κατά 30 χλστ., αλλά και ζάντες ABT Sport GR μεγέθους 20 ιντσών σε μαύρο ματ ή γυαλιστερό χρώμα. Η συνολική τιμή του πακέτου ανέρχεται στα 5.990 ευρώ χωρίς την τοποθέτηση, όπως αναφέρεται στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;