Triumph Tiger 1200 σε νέες ειδικές εκδόσεις

Triumph Tiger 1200 Desert and Alpine Editions
Η Tiger 1200, η κορυφαία adventure στη γκάμα της Triumph απέκτησε νέες ειδικές εκδόσεις Desert και Apline με πιο πλούσιο εξοπλισμό.

Οι νέες ειδικές εκδόσεις της Triumph για την Tiger 1200 ονομάζονται αντίστοιχα Desert και Apline και ξεχωρίζουν για τα αποκλειστικά χρώματα τους αλλά και για τα υψηλότερα επίπεδα εξοπλισμού.

Η έκδοση Desert που αντλεί την έμπνευση για τη δημιουργία της από τις δίτροχες περιπέτειες στις ερήμους όλου του κόσμου ξεχωρίζει από τον “Sandstorm” χρωματισμό με τα ανάλογα γραφικά και βασίζεται στην πλούσια εξοπλισμένη έκδοση XCx της μεγάλης adventure με τους ακτινωτούς τροχούς. Επιπλέον του στάνταρ εξοπλισμού φέρει τελικό τιτανίου της Arrow αλλά και το Triumph Shift Assist που επιτρέπει αλλαγές ταχυτήτων χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη. Η εικόνα ολοκληρώνεται από τα σήματα “SE” (Special Ediition).

Τα ίδια αξεσουάρ φέρει και η έκδοση Alpine, εμπνευσμένη από τα χιονισμένα βουνά. Ξεχωρίζει από το λευκό της χρώμα “Snowdonia White” και τα επίσης ασορτί γραφικά, ενώ βασίζεται στην έκδοση XRx που φέρει χυτούς αλουμινένιους τροχούς.

Αλλαγές στην απόδοση του 3κύλινδρου κινητήρα των 1.215 κ.εκ. δεν υπάρχουν και στις δύο περιπτώσεις με την ισχύ να παραμένει στους 141 ίππους και τη ροπή στα 122 Nm στις 9.350 και 7.600 σ.α.λ. αντίστοιχα. Να σημειωθεί ότι η τελική μετάδοση γίνεται με άξονα.

Στον πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό και των δύο εκδόσεων περιλαμβάνεται ρυθμιζόμενη έγχρωμη TFT οθόνη, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη σε ύψος ζελατίνα, ρυθμιζόμενη σε ύψος σέλα, θερμαινόμενα γκριπ, μια θύρα USB και δύο παροχές ρεύματος, cruise control, cornering ABS και Traction Control που προσαρμόζουν τη λειτουργία τους και υπό κλίση.

Φέρουν επίσης πέντε διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (Rain, Road, Off-Road, Off-Road PRO και Sport -χωρίς το Off-Road για την Alpine). Τα προγράμματα αυτά προσαρμόζουν στις εκάστοτε προτιμήσεις του αναβάτη την απόκριση του γκαζιού, τη λειτουργία του ABS και του Traction Control.

Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει παράλληλα και η ήμι-ενεργητική ανάρτηση Triumph Semi-Active Suspension (TSAS) που ρυθμίζεται σε δύο επίπεδα Auto και Off-Road.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;