Toyota Yaris Cross Adventure: Νέα “περιπετειώδης” έκδοση

Toyota Yaris Cross Adventure
Toyota Yaris Cross Adventure λέγεται η νέα έκδοση του Yaris Cross που έρχεται κοντά μας για να διευρύνει τη γκάμα του μικρού SUV των Ιαπώνων.

Toyota Yaris Cross Adventure λέγεται η νέα έκδοση του επίσης νέου μικρού υβριδικού SUV της ιαπωνικής εταιρίας, μια έκδοση με προσθήκες που της δίνουν τη δυνατότητα να αντιμετωπίσει με μεγαλύτερη ευκολά τις εκτός δρόμους εξορμήσεις του οδηγού του Yaris Cross. Μαζί με αυτήν κάνει το ντεμπούτο της και η έκδοση Premiere, η οποία θα παραμείνει στην παραγωγή για δώδεκα μήνες και αποτελεί την κορυφαία εξοπλισμένη εκδοχή του Yaris Cross Adventure.

Δείτε επίσης – Video Toyota: Δείτε πώς λειτουργεί το υβριδικό σύστημα του Yaris

Σε σχέση με την έκδοση Elegance που είδαμε κατά το παγκόσμιο ντεμπούτο του Yaris Cross η νέα έκδοση Adventure διαφέρει στα προστατευτικά του εμπρός προφυλακτήρα αλλά και τον πίσω προφυλακτήρα. Στον στάνταρ εξοπλισμό βλέπουμε και ράγες οροφής με ασημί φινίρισμα αλλά και ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών σε σκούρο γκρι χρώμα.

Στο εσωτερικό το Toyota Yaris Cross Adventure διαχωρίζει τη θέση του με τη μαύρη επένδυση της οροφής αλλά και τα μαύρα γυαλιστερά φιλέτα σε διάφορα σημεία της καμπίνας.

Η έκδοση Premiere πάει ένα βήμα παραπέρα και προσφέρει στάνταρ δερμάτινες επενδύσεις για τα καθίσματα και επίσης αποκλειστικές ζάντες 18 ιντσών, ηλεκτρική υποβοήθηση για το άνοιγμα της πέμπτης πόρτας που ανοίγει με αισθητήρα, head-up display και βαφή αμαξώματος δύο τόνων.

Διαβάστε επίσης: Νέα Toyota GR Supra Jarama Racetrack Edition

Να σημειωθεί ότι η απόδοση του υβριδικού συστήματος κίνησης τελευταίας γενιάς των Ιαπώνων που βασίζεται στο θερμικό μοτέρ των 1,5 λίτρων παραμένει αμετάβλητη στους 116 ίππους ενώ οι εκπομπές ρύπων που δεν έχουν ακόμη επισημοποιηθεί αναμένονται στα 100 περίπου γρ./χλμ. για την προσθιοκίνητη έκδοση και σε λιγότερα από 110 γρ./χλμ. για την 4κίνητη AWD-i.

H AWD-i τετρακίνηση του μικρού SUV της ιαπωνικής εταιρίας λειτουργεί αυτόματα σε συνθήκες περιορισμένης πρόσφυσης ενεργοποιώντας και τον ηλεκτρικό κινητήρα στον πίσω άξονα, ενώ στο “οπλοστάσιο” της έχει και δύο επιπλέον προγράμματα λειτουργίας που ενεργοποιούνται χειροκίνητα τα “Trail” και “Snow”.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;