Toyota Supra δια χειρός TRD

Το νέο Toyota Supra έκανε την επίσημη εμφάνισή του στην έκθεση αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ και πλέον ήρθε η ώρα να δούμε και την πρώτη του “βελτιωμένη” εκδοχή από την TRD.

Το Toyota Supra μετά από πολυετή αναμονή μπήκε στην πέμπτη του γενιά, η οποία παρουσιάστηκε στην έκθεση αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ πριν λίγο καιρό (διαβάστε περισσότερα για το νέο Toyota Supra εδώ). Όπως είναι λογικό, το πολυαναμενόμενο ιαπωνικό μοντέλο τράβηξε την προσοχή όλων και φυσικά και των βελτιωτών, οι οποίοι έχουν πάρει… φωτιά προκειμένου να παρουσιάσουν τις δικές τους προτάσεις.

Η πρώτη πρόταση όπως ήταν λογικό δεν άργησε να έρθει και είναι από την TRD (Toyota Racing Development) η οποία διάλεξε την έκθεση βελτίωσης στην Οζάκα της Ιαπωνίας, προκειμένου να παρουσιάσει το GR Supra Performance Line Concept TRD (αυτή είναι η πλήρης ονομασία του).

Όπως φαίνεται και από τις εικόνες η TRD δεν έχει επέμβει δραματικά στην εμφάνιση του αυτοκινήτου, παρά το γεγονός πως ακόμη είναι πρωτότυπο το δημιούργημα της και θα μπορούσε να είναι πιο τολμηρή με τις επεμβάσεις της. Αυτό που έκανε ουσιαστικά ήταν να τονίσει τα δυναμικά χαρακτηριστικά του μοντέλου παραγωγής και να βελτιώσει την αεροδυναμική του, προσθέτοντάς του σπόιλερ εμπρός και στο πλάι και προεκτάσεις σε αεροτομή και αεροδυναμικό διαχύτη (όλα κατασκευασμένα από ανθρακονήματα), αλλά και ανασχεδιασμένες εισαγωγές αέρα στις πόρτες. Νέες είναι και οι ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών οι οποίες είναι σφυρήλατες.

H TRD δεν έκανε κάποια ανακοίνωση σχετικά με τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου ή το στήσιμό του, επομένως υποθέτουμε πως προς το παρόν η πρότασή της είναι αποκλειστικά αισθητική/αεροδυναμική. Παρόλα αυτά, στο site της εταιρείας υπάρχει ένα “to be continued”, που προφανώς σημαίνει πως κάποια στιγμή στο άμεσο μέλλον θα έχουμε και άλλα να δούμε από αυτή για το νέο Toyota Supra.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;