Toyota: Καμίας μορφής εξηλεκτρισμός στα “hardcore” GR μοντέλα

toyota gr
Ούτε καν τοποθέτηση κάποιου ήπια υβριδικού συστήματος. Δείτε τι ανέφερε ο υπεύθυνος της Toyota σχετικά με το μέλλον των σκληροπυρηνικών της μοντέλων...

Την ώρα που όλο και μεγαλύτερο ποσοστό των αυτοκινήτων που πωλούνται από την κάθε εταιρεία εξηλεκτρίζεται, η Toyota δηλώνει με τον πιο εμφατικό τρόπο πως θα διατηρήσει “ανόθευτα” τα σκληροπυρηνικά μοντέλα της, γνωστά ως GR. Πάμε να δούμε, πιο συγκεκριμένα, τι δήλωσε η υπεύθυνος πωλήσεων της Toyota στην Αυστραλία, Sean Hanley.

Σε πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε σε αυστραλιανό μέσο ενημέρωσης, ο κ. Hanley μίλησε για το κεφάλαιο “Toyota και ηλεκτροκίνηση”. Η φράση που κάνει τον γύρο του διαδικτύου, βέβαια, είναι η εξής: “Μέχρι το 2030, κάθε Toyota στη γκάμα μας, εκτός από τα αυτοκίνητα επιδόσεων GR, θα έχει κάποια μορφή ηλεκτροκίνησης”.

Αυτό σημαίνει ότι για τα επόμενα χρόνια, τα κορυφαία μοντέλα θα κινούνται αποκλειστικά με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Υπενθυμίζουμε ότι η εταιρεία προσφέρει αυτή τη στιγμή τέσσερα τέτοια μοντέλα. Πρόκειται για τα Toyota GR86, GR Yaris, GR Corolla και GR Supra.

Επιπλέον, ο υπεύθυνος πωλήσεων ξεκαθάρισε και τη θέση της ιαπωνικής εταιρείας απέναντι στην ηλεκτροκίνηση. “Η Toyota δεν είναι αντίθετη με τα μπαταριοκίνητα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Απλά πιστεύουμε ότι η λύση είναι μία ποικιλία συστημάτων μετάδοσης. Στόχος μας είναι να έχουμε ηλεκτρικά με μπαταρία για πελάτες που θέλουν να κινούνται στην πόλη, αλλά ταυτόχρονα θα έχουμε υβριδικά, Plug-In υβριδικά, αλλά και με κυψέλες καυσίμου”.

Πηγή: drive.com

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;