Toyota Corolla GR Sport – Δοκιμάζουμε την σπορ έκδοση του πιο οικονομικού μικρομεσαίου

Το Toyota Corolla είναι ένα μοντέλο το οποίο δεν απαιτεί ιδιαίτερες συστάσεις καθώς το γνωρίζει όλος ο κόσμος (κυριολεκτικά). Πλέον μπορούμε να το απολαύσουμε και σε πιο… πικάντικες εκδόσεις όπως αυτή με την ονομασία GR Sport, η οποία διατίθεται και στην χώρα μας. Πάμε λοιπόν να δούμε τι έχει να μας προσφέρει και πως είναι στους ελληνικούς δρόμους.

Η Gazoo Racing (GR), δηλαδή το αγωνιστικό παρακλάδι της Toyota που τρέχει στους αγώνες, υπογράφει τις αισθητικές αλλαγές που συναντάμε στην συγκεκριμένη έκδοση. Αυτές είναι οι ζάντες με τις κόκκινες λεπτομέρειες, οι μαύροι καθρέφτες, η εμπρός γρίλια, η αεροτομή οροφής και ο αεροδυναμικός διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα. Εσωτερικά, όπως και στις άλλες εκδόσεις που έκαναν update, διαθέτει νέο, στάνταρ ψηφιακόςπίνακας οργάνων με οθόνη 12,3 ιντσών και τελευταίας γενιάς σύστημα multimedia Smart Connect, με οθόνη αφής 10,5 ιντσών. Οι πινελιές “GR” στο εσωτερικό περιορίζονται στις κόκκινες ραφές τα ανάλογα σήματα στα bucket καθίσματα, τα πατάκια μπροστά και πίσω, το έμβλημα GR πάνω στο κουμπί της μίζας και τα σχετικά “πατήματα” στα μασπιέ. Αλλαγές στους χώρους δεν υπάρχουν όπως είναι φυσικό. Έως και 5 επιβάτες με ανάστημα στο μέσο όρο, θα χωρέσουν, αν και θα θέλαμε μεγαλύτερο άνοιγμα στις πίσω πόρτες. Ο χώρος αποσκευών είναι 361 λίτρων.

Το Toyota Corolla GR Sport εφοδιάζεται με το υβριδικό σύνολο που απαρτίζεται από τον τετρακύλινδρο, 16βάλβιδο, 1.800άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα άμεσου ψεκασμού που αποδίδει 95 άλογα. Η ισχύς του υβριδικού συνόλου είναι πλέον στους 140 ίππους, ενώ νέα είναι και η μπαταρία αλλά και το e-CVT κιβώτιο. Στην πράξη έχουμε ένα σβέλτο αυτοκίνητο το οποίο ωστόσο παραμένει οικονομικό, καθώς η μέση κατανάλωσή του μένει κοντά στα 4,0 λτ./100χλμ. Στον αυτοκινητόδρομο, η κατανάλωση αυξάνεται βέβαια στα 5,8 λτ./100 χλμ.

Οδηγικά δεν έχουμε κάποιες αλλαγές καθώς δεν έχει αλλάξει το στήσιμο του αυτοκινήτου λόγω “GR”. Έχουμε να κάνουμε με ένα άνετο και ευκολοδήγητο αυτοκίνητο, το οποίο έχει να προτάξει την καλή ηχομόνωση και την ποιότητα κύλησης στα οδικά χαρακτηριστικά του.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

“Έλα… Γιώργη”: Δείτε που βρίσκεται η πιο… viral στροφή της Ελλάδας!

Έχουν περάσει 14 χρόνια από την στιγμή που το video "Έλα Γιώργη" ανέβηκε στο youtube και έγινε viral ανάμεσα στους θιασώτες της γρήγορης οδήγησης και...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

kolosourtis

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)