Τονωτική “ένεση” 210 ίππων της Manhart στην Toyota Supra

Manhart Supra GR 550 2020
Η γερμανική εταιρία βελτιώσεων Manhart έπιασε ξανά στα χέρια της τη νέα Toyota Supra και μας παρουσιάζει μια ακόμη ισχυρότερη έκδοση της.

Οι Γερμανοί έχουν μακρά παράδοση στη βελτίωση ειδικά γερμανικών μοντέλων και με την Toyota Supra να έχει κάτω από το καπό της μοτέρ της BMW δεν θα μπορούσαν να αφήσουν αυτή την ευκαιρία ανεκμετάλλευτη.

Πριν από μερικούς μήνες μας παρουσίασαν τη Supra GR 450 ανεβάζοντας την ισχύ του τρίλιτρο εν σειρά εξακύλινδρου από τους 340 στους 450 ίππους (περισσότερα για αυτό μπορείτε να διαβάσετε εδώ). Τώρα στη γκάμα των βελτιωμένων μοντέλων τους έρχεται να προστεθεί μια ακόμη ισχυρότερη έκδοση η Manhart Supra GR 550.

Διαβάστε επίσης: Πενήντα χρόνια ιστορίας για το Toyota Celica

Όπως υπονοεί και το όνομα της, η Supra GR 550 ανεβάζει την απόδοση του υπετροφοδοτούμενου κινητήρα της στους 550 ίππους από τους 340 της στάνταρ έκδοσης με τη ροπή να εκτοξεύεται παράλληλα από τα 500 στα 770 Nm. Κύριος “υπεύθυνος” γι αυτή τη δραματική αύξηση είναι ο νέος μεγαλύτερος υπερσυμπιεστής TTE 685 με την τοποθέτηση του να πλαισιώνεται από βελτίωση στο σύστημα ψύξης του μοτέρ με κιτ της Wagner Tuning αλλά και νέο σύστημα εξαγωγής της FI Exhaust, στο οποίο περιλαμβάνεται και νέος καταλύτης.

Αναθεωρημένη είναι και η χαρτογράφηση του ψεκασμού με τους με τους Γερμανούς να έχουν προσθέσει και ένα δεύτερο “εγκέφαλο” που λειτουργεί μεταξύ της εργοστασιακής ECU κα των αισθητήρων του κινητήρα.

Διαβάστε επίσης: Η Toyota Supra στα χέρια της AC Schnitzer, για 1η φορά!

Οι ζάντες Concave One της Manhert των 20 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 255/30 και 295/25 εμπρός και πίσω αντίστοιχα, το εμπρός σπλίτερ που προέρχεται από την AC Schnitzer αλλά και η χαμηλότερη ανάρτηση, με αμορτισέρ της KW και ελατήρια της H&R, φροντίζουν για τη βελτίωση της συμπεριφοράς.

Η εμφάνιση έχει γίνει ακόμη πιο εντυπωσιακή χάρη στο αυτοκόλλητο wrap από βινύλιο σε χρυσό ματ που τυλίγει όλο σχεδόν το αμάξωμα και συνοδεύεται και από γραφικά σε μαύρο χρώμα.

Οι Γερμανοί δεν κάνουν αναφορά στη βελτίωση των επιδόσεων, ούτε στο συνολικό κόστος της βελτίωσης, δύο πράγματα που “δεσμεύονται” για εκείνους που θα δηλώσουν έμπρακτα το ενδιαφέρον τους για τη βελτίωση της Manhart.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;