Το Volkswagen Golf GTI μέσα από τα μάτια του σχεδιαστή του

Ποια από τις τέσσερις πρώτες γενιές του Volkswagen Golf GTI αγαπήσατε περισσότερο; Ο επικεφαλής σχεδίασης της Volkswagen αναλύει την εξέλιξή του...

Αν υπάρχει ένα αυτοκίνητο που αναγνωρίζουν οι πάντες σήμερα είναι το Volkswagen Golf και στην έκδοση GTI αγαπήθηκε από κάθε λάτρη της αυτοκίνησης. Ο σχεδιαστής της 8ης γενιάς του Volkswagen Golf GTI μας «ξεναγεί» στη σχεδιαστική φιλοσοφία του εμπρός τμήματος.

VW Golf GTI: Με άρωμα γυναίκας δύο εμβληματικά στοιχεία του (+Videos)

Πρόκειται για τον Marco Pavone, επικεφαλής εξωτερικού σχεδιασμού της Volkswagen, ο οποίος εργάστηκε μαζί με την ομάδα του πάνω στη νέα γενιά Golf GTI. Σε αυτό το πρώτο σκέλος αναλύει την εξέλιξη της εμπρός σχεδίασης από την πρώτη έως και την τέταρτη γενιά του δημοφιλούς μοντέλου.

Το Volkswagen Golf GTI πρωτοεμφανίστηκε το 1976 και το σήμα κατατεθέν του ήταν το κόκκινο περίγραμμα γύρω από τη μάσκα. Το λογότυπο GTI ήταν από χρώμιο, προκειμένου να δημιουργηθεί έντονη αντίθεση με το μαύρο λογότυπο της Volkswagen. Διέθετε δύο φωτιστικά σώματα εκατέρωθεν του πλαισίου, ενώ στην ανανεωμένη έκδοση προστέθηκαν ακριβώς δίπλα και προβολείς ομίχλης.

Η δεύτερη γενιά διατήρησε την ίδια φιλοσοφία, αν και το εμπρός τμήμα μεγάλωσε αισθητά. Ταυτόχρονα προστέθηκε και ακόμα μία εισαγωγή αέρα στο κάτω μέρος. Η μεγάλη διαφοροποίηση ήρθε το 1991 με την τρίτη γενιά Volkswagen Golf GTI. Τα διπλά φωτιστικά σώματα εξαφανίστηκαν και τη θέση τους πήραν μεγαλύτεροι, οβάλ προβολής. Όσο για το κόκκινο πλαίσιο, στην τρίτη γενιά έδωσε τη θέση του σε μία γραμμή κάτω από τα φωτιστικά σώματα.

«Το Golf 4 GTI που παρουσιάστηκε το 1998, έχει μια πιο συγκρατημένη εμφάνιση
και είναι το πρώτο και μοναδικό GTI που δεν έχει την κόκκινη λωρίδα στη μάσκα», λέει ο Pavone. Παράλληλα, στην τέταρτη γενιά το λογότυπο GTI μετακινήθηκε για πρώτη φορά από τα δεξιά στα αριστερά.

Σύντομα θα υπάρξει και δεύτερο μέρος του κειμένου. Εκεί ο επικεφαλής εξωτερικού σχεδιασμού της Volkswagen θα αναλύσει την εξέλιξη από την πέμπτη γενιά του Golf GTI έως την τελευταία.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;