To TractioN στην παρουσίαση του νέου Peugeot 3008 – Αποκλειστικά εξηλεκτρισμένο

Peugeot 3008
Το δημοφιλές Peugeot 3008 επανέρχεται, με πλήρως ανασχεδιασμένη εμφάνιση και αποκλειστικά εξηλεκτρισμένη γκάμα. Ας το γνωρίσουμε πιο αναλυτικά...

To Peugeot 3008 είναι ένα άκρως επιτυχημένο μοντέλο της γαλλικής εταιρείας και τα τελευταία 7 χρόνια μετρά πάνω από 1.320.000 πωλήσεις σε πελάτες από 130 χώρες. Είναι το πρώτο μοντέλο που χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα με την κωδική ονομασία STLA Medium της Stellantis και θα κατασκευάζεται αποκλειστικά στο εργοστάσιο της Sochaux στη Γαλλία.

Δείτε επίσης: Στην Ελλάδα το C-SUV με κινητήρα υγραερίου – 5ετής εγγύηση και κάτω από 20.000 ευρώ

Υβριδικό, Plug-In υβριδικό και αμιγώς ηλεκτρικό
Το νέο Peugeot 3008 θα προσφέρεται με υβριδικό κινητήριο σύνολο, με Plug-In υβριδικό και με τρεις αμιγώς ηλεκτρικές επιλογές ισχύος 210, 230 και 320 ίππων. Μάλιστα, η τελευταία και πιο ισχυρή θα είναι τετρακίνητη, μιας και θα τροφοδοτείται από δύο ηλεκτροκινητήρες. Σύμφωνα με την γαλλική εταιρεία, η καινοτόμος πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί δίνοντας έμφαση σε δύο σημαντικά κριτήρια, την μεγάλη αυτονομία που θα αγγίζει τα 680 χλμ., αλλά και την ταχύτητα φόρτισης.

Peugeot E-3008

Το νέο Peugeot 3008 διαφοροποιείται σημαντικά λόγω του fastback αμαξώματος, το οποίο διακρίνεται για την κορυφαία αεροδυναμική συμπεριφορά (Cx 0,28). Αναφορικά με τις διαστάσεις, το μήκος αγγίζει τα 4,54 μέτρα, το πλάτος τα 1,89 και το ύψος τα 1,64 μέτρα. Επιπλέον σημαντικές αλλαγές αποτελούν τα πιο λεπτά φωτιστικά σώματα στο εμπρός τμήμα, ενώ ριζικά ανασχεδιασμένο και πιο δυναμικό είναι το πίσω τμήμα.

Περνάμε στο εσωτερικό, εκεί όπου “πρωταγωνιστεί” μία αιωρούμενη πανοραμική οθόνη 21 ιντσών, η οποία ονομάζεται PEUGEOT Panoramic i-Cockpit. Επιπλέον, η νυκτερινή εμφάνιση της καμπίνας ενισχύεται και από τον ατμοσφαιρικό φωτισμό LED, ο οποίος μπορεί να εξατομικευθεί σε 8 διαφορετικές αποχρώσεις. Εννοείται ότι παραμένει και το χαρακτηριστικό πλέον μικρής διαμέτρου τιμόνι, πίσω από το οποίο υπάρχουν δύο paddles για τη λειτουργία ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Αναφορικά με τους χώρους, η καμπίνα προσφέρει 17 διαφορετικούς αποθηκευτικούς χώρους με συνολικό όγκο περίπου 34 λίτρα, ενώ για τις αποσκευές υπάρχει διαθέσιμος όγκος που αγγίζει τα 520 λίτρα.

Οι διαθέσιμοι ηλεκτροκινητήρες κινητήρες
Σχεδιασμένο εξαρχής ως ηλεκτρικό μοντέλο, το νέο 3008 εφοδιάζεται με μια σειρά 3 αμιγώς ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης μηδενικών εκπομπών. Αναλυτικότερα, πρόκειται για τις εξής:
• Αυτονομία 525km, κίνηση στους 2 τροχούς, 210 ίπποι
• Διπλός κινητήρας, αυτονομία έως 525km, κίνηση και στους 4 τροχούς, 320 ίπποι
• Αυτονομία έως και 680 χλμ., κίνηση στους 2 τροχούς, 230 ίπποι

HYBRID
Το νέο Peugeot 3008 προσφέρεται με υβριδικό κινητήρα HYBRID 136 e-DCS6 με μία μπαταρία 48V ιόντων λιθίου σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
6 σχέσεων προσφέροντας ισχύ 136 ίππων. Αναφορικά με την αυτονομία, το ρεζερβουάρ χωρητικότητας 55 λτ. προσφέρει αυτονομία 640 χλμ.

Plug-In Hybrid
Το νέο 3008 Plug-In Hybrid ενσωματώνει όλα τα πλεονεκτήματα της 100% ηλεκτρικής οδήγησης για τις καθημερινές διαδρομές και την αυτονομία που παρέχει ο κινητήρας
εσωτερικής καύσης για μεγαλύτερες διαδρομές και ταξίδια. Ο κινητήρας 1.6 PLUG
-IN HYBRID 195 e-DCS7 συνδυάζεται με ένα νέο ηλεκτρικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη προσφέροντας ισχύ 195 ίππων. To νέας γενιάς Plug-In υβριδικό σύστημα εφοδιάζεται με μία μπαταρία χωρητικότητας 21kW  προσφέροντας έως και 87 χλμ. αμιγούς ηλεκτρικής οδήγησης και περισσότερα από 100χλμ. αυτονομίας σε συνθήκες αστικής οδήγησης.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;