Το Suzuki Jimny επιστρέφει ως επαγγελματικό!

Suzuki Jimny επαγγελαμτικό 2020
Χαράς ευαγγέλια για τους φίλους τους ιαπωνικού σκληροτράχηλου off-roader καθώς το Suzuki Jimny επιστρέφει στις ευρωπαϊκές αγορές ως επαγγελματικό.

Οι τελευταίες μέχρι στιγμής και αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων οδήγησαν τη Suzuki στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου στο να ανακοινώσει την παύση της διαθεσιμότητας της πολιτικής έκδοσης του σκληροτράχηλου Suzuki Jimny. Τώρα ωστόσο και μέσω ανακοίνωσης αρχικά της Suzuki Βρετανίας βλέπουμε το ιαπωνικό off-roader να επιστρέφει επί ευρωπαϊκού εδάφους σχεδόν όπως το γνωρίσαμε. Κάτι που επιβεβαιώνει και τις πληροφορίες που είχαμε στα χέρια μας εκείνη την περίοδο, για τις οποίες σας είχαμε μιλήσει εδώ. Έτσι τις εξαιρετικές εκτός δρόμου δυνατότητες του θα μπορούν να τις εκμεταλλευτούν τουλάχιστον οι επαγγελματίες.

Σε σχέση με το μοντέλο που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα το επαγγελματικό Suzuki Jimny που, όπως όλα τα μοντέλα της κατηγορίας του, τυγχάνει ευνοϊκότερης μεταχείρισης αναφορικά με τους εκπεμπόμενους ρύπους από τον κινητήρα του, δεν φέρει πίσω κάθισμα, ενώ ανάμεσα στον οδηγό και τον αποθηκευτικό χώρο που δημιουργείται έχει τοποθετηθεί μεταλλικό προστατευτικό πλέγμα.

Διαβάστε επίσης – Αφιέρωμα: Suzuki Jimny (+videos) 

Κατά τα άλλα δεν υπάρχουν διαφορές έναντι της “πολιτικής” έκδοσης με το Jimny να εξακολουθεί να φέρει τον κινητήρα βενζίνης VVT των 1,5 λίτρων ο οποίος αποδίδει 102 ίππους και 130 Nm ροπής στις 6.000 και 4.000 σ.α.λ. αντίστοιχα.

Το μήκος του, χωρίς τη ρεζέρβα, παραμένει στα μόλις 3.480 χλστ. με το πλάτος στα 1.645 χλστ. και το ύψος στα 1.720 χλστ. Το μεταξόνιο είναι στα 2.250 χλστ. και τώρα που έγινε μόνο επαγγελματικό μένει να δούμε αν θα προκύψει και κάποια άλλη έκδοση του από τη Suzuki. Προς το παρόν ο χώρος αποσκευών του διαμορφώνεται στα 863 λίτρα το μέγιστο. Λόγω του πλαισίου τύπου σκάλας που φέρει το Jimny η μετατροπή του σε μικρό pick up δεν είναι και τόσο δύσκολη, όπως μπορείτε να δείτε και εδώ.

Τώρα μένει να δούμε πότε το σκληροτράχηλο Jimny θα πατήσει εκ νέου τις ρόδες του επί ελληνικού εδάφους αλλά και ποια θα είναι η τιμή που θα φέρει.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;