Το “σπίτι” των Audi Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron

AUDI Q4 E-TRON
Τα αμιγώς ηλεκτρικά Audi Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του Zwickau, στη Σαξονία, από τις γραμμές του οποίου βγαίνουν και άλλα ηλεκτρικά μοντέλα του VW Group.

Τα Audi Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη στρατηγική ηλεκτροκίνησης της Audi, με τη μάρκα να λανσάρει περισσότερα από 20 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα στην αγορά, έως το 2025.

Η Audi σταματά σταδιακά την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης, με ορίζοντα το 2033. Από το 2026, η εταιρεία θα λανσάρει στην παγκόσμια αγορά μοντέλα αποκλειστικά με ηλεκτρικά κινητήρια συστήματα, ώστε να επιταχύνει τον μετασχηματισμό της προς την ηλεκτροκίνηση. Κύριος στόχος για τη γερμανική εταιρεία είναι να συνδυάσει την ατομική κινητικότητα με την αειφορία για τους πελάτες της και ταυτόχρονα να αυξήσει την κερδοφορία της.

Διαβάστε επίσης – Ανανέωση για τη “ναυαρχίδα” της γερμανικής εταιρείας (+video)

Τα Audi Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του Zwickau. Κάτω από την ίδια στέγη παράγονται επίσης τα ID.3 και ID.4 ενώ, πολύ πρόσφατα, προστέθηκαν το ID.5 και το Cupra Born. Κοινό χαρακτηριστικό όλων των ηλεκτρικών μοντέλων, η αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB) του Volkswagen Group.

Στο εργοστάσιο του Zwickau στη Σαξονία, απασχολούνται περίπου 8.500 υπάλληλοι, σε μία διαδικασία με ουδέτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα άνθρακα. Ανάμεσά τους, 350 εργαζόμενοι της Audi οι οποίοι βρίσκονται σε μία φάση μετεκπαίδευσης. Μετά από απασχόληση ενός έτους στο Zwickau, θα φέρουν την εμπειρία τους στο εργοστάσιο του Ingolstadt, όπου από το 2023 θα κατασκευάζεται το Q6 e-tron, επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία ηλεκτροκίνησης της Audi. Το μοντέλο αυτό, θα βασίζεται επίσης σε μια νέα πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση: την Premium Platform Electric (PPE), που αναπτύχθηκε από κοινού από την Audi και την Porsche.

Παρόλες τις συνέργειες που έχουν αναπτυχθεί στο Zwickau, με στόχο τη διατήρηση των τιμών πώλησης σε προσιτά επίπεδα, είναι σημαντικό ότι παραμένει διακριτός ο χαρακτήρας της μάρκας.

Διαβάστε επίσης: Σε Πεντέλη και Γραμματικό το επίσημο video του Audi RS3 (+video)

Το Q4 e-tron είναι αδιαμφισβήτητα ένα πραγματικό Audi. Αυτό δεν είναι εμφανές μόνο στο design, αλλά και στο στάνταρ Audi virtual cockpit, που συνδυάζεται με μεγάλου μεγέθους ΜΜΙ οθόνη και head-up οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας, που φέρνει τη διασύνδεση μεταξύ του εικονικού και του πραγματικού κόσμου για πρώτη φορά στην κατηγορία. Παράλληλα, εμφανής είναι η απόλυτη αίσθηση ποιότητας που βιώνει κάποιος μέσα σε ένα Audi – από τα υλικά και τη συναρμογή μέχρι τον τρόπο που συνδυάζονται οι τεχνολογίες και τον έλεγχο που νιώθει ανά πάσα στιγμή ο οδηγός.

Οι ρίζες της μάρκας με σήμα τα τέσσερα δαχτυλίδια βρίσκονται στη Σαξονία. Όταν χρειάστηκε να επεκτείνει την επιχείρησή του, ο ιδρυτής της εταιρείας August Horch πήγε στο Zwickau, όπου “δήλωσε” την εταιρεία «A. Horch Motorenwagenwerke AG», το 1904, θέτοντας τα θεμέλια για την κατασκευή αυτοκινήτων στη Σαξονία.

Μετά από διαφωνίες με το διοικητικό συμβούλιο, ο Horch εγκατέλειψε την εταιρεία του και ίδρυσε την August Horch Automobilwerke GmbH το 1909, η οποία μετονομάστηκε σε Audi-Automobilwerke m.b.H. το 1910. Στη συνέχεια, το 1932, οι τέσσερις εταιρείες Audi, DKW, Horch και Wanderer ενοποιήθηκαν για να σχηματίσουν την Auto Union AG, η οποία επέλεξε ως εμπορικό σήμα τα τέσσερα δαχτυλίδια και στη συνέχεια μετεξελίχθηκε στην Audi. Η ιστορία της Audi και η ιστορία της κατασκευής αυτοκινήτων στη Σαξονία παρουσιάζονται στο Μουσείο August Horch, στο Zwickau.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;