Το ρεκόρ που επέστρεψε στην Koenigsegg – Ένα μήνα έμεινε στην δεύτερη θέση! (+video)

Koenigsegg Regera
Ένα μήνα ξαποσταίνει... και ξανά προς την κορυφή τραβά! Δείτε ποιο ρεκόρ της Koenigsegg καταρρίφθηκε πριν ένα μήνα και τώρα επέστρεψε σε αυτήν.

Έχει περάσει κάτι λιγότερο από ένας μήνας από τότε που σας είχαμε ενημερώσει ότι η Koenigsegg έχασε την πρωτιά στην κορυφαία επίδοση 0-400-0. Το ρεκόρ της καταρρίφθηκε από το Rimac Nevera, ένα κροατικό hypercar που ξεπερνά τους 1.900 ίππους. Με επίσημη ανακοίνωσή της, η σουηδική εταιρεία ανακοίνωσε ότι επέστρεψε στην κορυφή, χωρίς ωστόσο να δημοσιεύσει σχετικό video.

Υπενθυμίζουμε ότι το Rimac Nevera είχε ολοκληρώσει την διαδικασία σε 29,93 δλ. Εξοπλίζεται με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες που τροφοδοτούνται από μπαταρία χωρητικότητας 120 kWh. Ο καθένας τροφοδοτεί από έναν τροχό και η συνολική ισχύς αγγίζει την εντυπωσιακή τιμή των 1.914 ίππων, ενώ η μέγιστη ροπή φτάνει τα 2.360 Nm.

Ο “βασιλιάς” επέστρεψε ένα μήνα μετά, με την Koenigsegg Regera να μειώνει τον χρόνο στο 28,81 δλ. Αυτή ήταν η χρονική διάρκεια που χρειάστηκε ώστε να επιταχύνει μέχρι τα 400 χλμ./ώρα και στη συνέχεια να ακινητοποιηθεί. Το σουηδικό hypercar εξοπλίζεται με έναν twin-turbo V8 κινητήρα χωρητικότητας 5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 1.100 ίππους. Ταυτόχρονα, συνεργάζεται και με τρεις ηλεκτροκινητήρες εκτοξεύοντας την συνδυαστική ιπποδύναμη στους 1.500 ίππους, ενώ η ροπή αγγίζει τα 1.500 Nm.

To μεγάλο πλεονέκτημα, βέβαια, είναι το γεγονός ότι η Koenigsegg Regera διαθέτει monocoque σασί και ζυγίζει μόλις 1.470 κιλά. Ακολουθεί το νέο, απίστευτο ρεκόρ της σουηδικής εταιρείας.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;