Το πρώτο προσθιοκίνητο ηλεκτρικό με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης

Alfa Romeo Junior
Η κορυφαία έκδοση του νέου B-SUV των Ιταλών έρχεται με μία πρωτιά! Απόδειξη ότι δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην οδηγική συμπεριφορά...

Λίγο μετά την επίσημη αποκάλυψη της κορυφαίας έκδοσης του ιταλικού B-SUV, η Alfa Romeo γνωστοποίησε μία άκρως ενδιαφέρουσα πληροφορία. Η νέα Alfa Romeo Junior Veloce είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό προσθιοκίνητο μοντέλο που εξοπλίζεται με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ακόμα μία απόδειξη για το πόση δουλειά έχει γίνει στον τομέα της δυναμικής συμπεριφοράς του μοντέλου.

Δείτε επίσης: Το μοντέλο που αγοράζεις τώρα και πληρώνεις πρώτη δόση το 2025

Όπως αναφέρει η ιταλική εταιρεία, στη νέα Alfa Romeo Junior Veloce κάνει ντεμπούτο το 4ης ​​γενιάς torsen. Το πιο πρόσφατο μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης εξασφαλίζει τη βέλτιστη πρόσφυση σε όλες τις επιφάνειες. Αποστολή του είναι να κατανέμει τη ροπή μεταξύ των μπροστινών κινητήριων τροχών με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο, ενώ συμβάλλει στην απουσία τάσεων υποστροφής στο αμάξωμα.

Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης TorSen πρωτοστάτησε στην Alfa Romeo 147 Q2 το 2006.

Υπενθυμίζουμε ότι η νέα Alfa Romeo Junior Veloce αποδίδει 280 ίππους και η μέγιστη ροπή φτάνει στα 345 Nm. Εκτός από τον ισχυρότερο κινητήρα, η κορυφαία Junior διαθέτει και πολλές ακόμα μηχανολογικές βελτιώσεις σε σύγκριση με τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας.

Για παράδειγμα, η κρεμαγέρα έχει λόγο μετάδοσης 14,6:1, η ανάρτηση είναι 2,5 εκατ. χαμηλωμένη και το σύστημα πέδησης διαθέτει τεράστιους εμπρός δίσκους διαμέτρου 380 mm με 4πίστονες μονομπλόκ δαγκάνες. Ταυτόχρονα, τη μέγιστη πρόσφυση του εμπρός συστήματος εγγυώνται, πέρα από το Torsen διαφορικό, και οι τροχοί 20” με σπορ ελαστικά χαμηλού προφίλ που επιπλέον εξασφαλίζουν κορυφαία ακρίβεια και αμεσότητα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;