Το πρώτο ιαπωνικό μοντέλο που “καίει” υδρογόνο αλλά μπαίνει και στην πρίζα

Honda CR-V
Υδρογόνο για αυτονομία 600 χλμ. στα ταξίδια και φόρτιση στην πρίζα για τις αστικές μετακινήσεις. Στην παραγωγή το πρώτο ιαπωνικό με τέτοια τεχνολογία...

Για ακόμα μία φορά η Honda καινοτομεί με την παρουσίαση μίας έκδοσης του Honda CR-V που συνδυάζει το υδρογόνο με την εξωτερική, Plug-In φόρτιση. Πάμε να γνωρίσουμε το πρώτο ιαπωνικό μοντέλο αυτής της τεχνολογίας που περνά στην παραγωγή. Ονομάζεται Honda CR-V e:FCEV και θα κυκλοφορήσει σε Ιαπωνία και ΗΠΑ μέσα στο καλοκαίρι του 2024.

Δείτε επίσης: Δοκιμάζουμε το παγκόσμιο best seller της Honda – Από 54.400 ευρώ στην Ελλάδα

Όπως αναφέρει η Honda, είναι το πρώτο μοντέλο στο σύνολο της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας που έχει την δυνατότητα να κινείται με υδρογόνο, αλλά ταυτόχρονα να μπορεί να φορτιστεί μέσω πρίζας, όπως συμβαίνει σε ένα τυπικό Plug-In υβριδικό αυτοκίνητο.

Πάνω από 600 χλμ. αυτονομίας
Το Honda CR-V e:FCEV εξοπλίζεται με δεξαμενή υδρογόνου που όταν είναι γεμάτη θα μπορεί να εξασφαλίσει μία αυτονομία περίπου 600 χιλιομέτρων. Έτσι, παύει να υφίσταται το άγχος στο ταξίδι, μιας και ο χρόνος ανεφοδιασμού με υδρογόνο είναι ταχύτατος (η Honda κάνει λόγο για μόλις τρία λεπτά). Ταυτόχρονα, για τις αστικές μετακινήσεις, ο χρήστης μπορεί να φορτίζει την μπαταρία του μέσω εξωτερικής πηγής (έως 150 kW), με την τελευταία να προσφέρει περισσότερα από 60 χλμ. αυτονομίας βάσει WLTP.

To Honda CR-V e:FCEV είναι εξοπλισμένο με σύστημα κυψελών καυσίμου που αναπτύχθηκε από κοινού από τη Honda και τη General Motors και θα παράγεται από την κοινοπραξία τους, Fuel Cell System Manufacturing.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;