Το πλαίσιο της νέας Mercedes SL μας αποκαλύπτεται

Mercedes-AMG SL 2021
Με την ανάδειξη του "εσωτερικού" της κόσμου ξεκινά η αποκάλυψη της νέας Mercedes SL με τους Γερμανούς να μας παρουσιάζουν το ολοκαίνουριο πλαίσιο της.

Η Mercedes-AMG ήταν εκείνη που ανέλαβε την εξέλιξη του προηγμένου πλαισίου της νέας SL και όπως όλα δείχνουν το τελικό αποτέλεσμα θα δικαιώσει την προσπάθεια τους. Οι Γερμανοί κάνουν λόγο για βελτίωση της στιβαρότητας έναντι της υπάρχουσας γενιάς κατά 18% αναφορικά με την στρέψη, με τη στιβαρότητα κατά τον διαμήκη άξονα να έχει αυξηθεί κατά 40% έναντι της AMG GT Roadster και κατά 50% ως προς τον εγκάρσιο άξονα.

Το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από σύνθετα υλικά με κυρίαρχο μέταλλο το αλουμίνιο, με το υψηλής αντοχής ατσάλι, το μαγνήσιο, τα ανθρακονήματα και τα υαλονήματα να δίνουν επίσης το “παρών” σε επιλεγμένα σημεία προς αύξηση της στιβαρότητας και της διατήρησης του βάρους σε λογικά επίπεδα.

Στο πάνω μέρος το πλαίσιο χωροδικτύωμα της Mercedes 300 SL

Το νέο πλαίσιο, που σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί, φέρει και χαρακτηριστικά χωρoδικτυώματος, αν και απέχει αρκετά από ένα παραδοσιακό πλαίσιο χωροδικτύωμα όπως ήταν για παράδειγμα αυτό της πρώτης SL στην ιστορία το 1952. Σχεδιάστηκε επίσης για να είναι συμβατό με διαφορετικά συστήματα κίνησης και το μόνο σίγουρο είναι ότι έχει γίνει πρόβλεψη και για την τοποθέτηση συστοιχίας μπαταριών σε σημείο που δεν θα επηρεάζει αρνητικά την κατανομή και το κέντρο βάρους της SL.

Για ένα μεγάλο coupe 2+2 θέσεων το βάρος του πλαισίου, που στοχεύει στην κορυφή της κατηγορίας του και στον τομέα της παθητικής ασφάλειας, έχει κρατηθεί εντυπωσιακά χαμηλά, στα 270 κιλά περίπου.

Σύμφωνα με τη Mercedes το πλαίσιο έχει ήδη περάσει με επιτυχία τα εσωτερικά τεστ πρόσκρουσης των Γερμανών που είναι ακόμη πιο απαιτητικά από εκείνα ανεξάρτητων οργανισμών όπως ο Euro NCAP, ενώ σχετικά σύντομος ήταν και ο χρόνος που απαιτήθηκε από την έναρξη της σχεδίασης του πλαισίου μέχρι και την ολοκλήρωση του: λίγο πάνω από τρία χρόνια συνολικά με μόνο μια μικρή ομάδα ατόμων και τη χρήση φυσικά προηγμένου λογισμικού.

Η νέα SL θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Mercedes στη Βρέμη, εκεί όπου είναι το “σπίτι” και του απερχόμενου μοντέλου.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;