Το νέο Toyota Prius έρχεται… “αγριεμένο” από τη Gazoo Racing

Toyota Prius Gazoo Racing 2023
Μια ισχυρότερη έκδοση του plug-in υβριδικού Prius με την "υπογραφή" GRMN και βελτιωμένη οδηγική συμπεριφορά φημολογείται ότι θα παρουσιάσει η Toyota.

Ενδιαφέρουσες είναι οι ειδήσεις που έρχονται από τη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου και αφορούν το νέο Toyota Prius με τις φήμες να θέλουν τους Ιάπωνες να παρουσιάζουν μια σπορ έκδοση του plug-in υβριδικού τους μοντέλου, η οποία θα έχει δεχτεί τις περιποιήσεις της Gazoo Racing.

Διαβάστε επίσης: Το γερμανικό μοντέλο που “απειλεί” το Toyota Corolla

Με το συνθετικό GRMN (Gazoo Racing Masters of Nurburgring) στο όνομά του το Prius αναμένεται να φέρει βελτιώσεις στην ανάρτησή του που θα το δουν να αναβαθμίζει την συμπεριφορά του στο δρόμο αποκτώντας παράλληλα ένα πιο άμεσο σε αίσθηση τιμόνι, ενώ και αλλαγές εικάζονται ότι θα γίνουν και στο σύστημα πέδησης του αυτοκινήτου.

Οι αλλαγές θα αφορούν και στη σχεδίαση του Toyota Prius που θα δει τον εμπρός και τον πίσω προφυλακτήρα του να ανασχεδιάζονται, εώ δεν αποκλείεται να προστεθούν νέες ποδιές, αερότομή στο πίσω μέρος αλλά και νέοι ελαφρύτεροι τροχοί με διάσταση ζάντας στις 18 ίντσες.

Διαβάστε επίσης: Αποκάλυψη για το πρώτο Toyota Hilux που εκπέμπει νερό

Πηγή έμπνευσης για τη φημολογία γύρω από το Prius αποτελεί και το concept Prius 24h Le Mans Centennial GR Edition που είχε παρουσιάσει η Gazoo Racing το περασμένο καλοκαίρι με αφορμή τη συμμετοχή των Ιαπώνων στις 24 ώρες του Le Mans (φωτογραφίες).

Οι φήμες αναφέρουν ότι στην αναβάθμιση του plug-in υβριδικού μοντέλου της ιαπωνικής εταιρείας περιλαμβάνεται και το σύστημα κίνησης, το οποίο στη στάνταρ μορφή του αποδίδει 223 ίππους και προσφέρει στο Prius 0-100 χλμ./ώρα σε 6,8 δευτερόλεπτα και τελική της τάξης των 177 χλμ./ώρα., ενώ η ηλεκτρική αυτονομία του φτάνει σχεδόν τα 90 χλμ. χάρη στη μπαταρία ιόντων λιθίου των 13,6 kWh.

Με τις αλλαγές της Gazoo Racing η απόδοση του συνόλου εικάζεται ότι θα φτάσει ή ακόμη και θα ξεπεράσει τους 300 ίππους χωρίς να αντικατασταθεί ο δίλιτρος κινητήρας εσωτερικής καύσης με το μοτέρ των 2,5 λίτρων που χρησιμοποιεί το σύστημα κίνησης PHEV RAV4.

Αν το Prius με την υπογραφή της Gazoo Racing κάνει τελικά την εμφάνισή του αυτή λογικά θα πραγματοποιηθεί την επόμενη χρονιά.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;