Το νέο Mitsubishi Space Star για την Ευρώπη

Η Mitsubishi παρουσίασε το νέο Space Star μετά από έξι χρόνια παρουσίας της πρώτης γενιάς του επί ευρωπαϊκού εδάφους. Ας γνωρίσουμε αναλυτικά το νέο ιαπωνικό, μίνι μοντέλο

Η Mitsubishi αποκάλυψε και επισήμως το νέο Space Star για την ευρωπαϊκή αγορά. Το ιαπωνικό αυτοκίνητο πόλης, επιστρέφει μετά από έξι χρόνια και 205.264 πωλήσεις στην Ευρώπη, ανανεωμένο αισθητικά και λειτουργικά.

Το νέο Mitsubishi Space Star έχει να επιδείξει εξολοκλήρου νέο σχεδιασμό, αναβαθμισμένο εσωτερικό, προηγμένα συστήματα εξοπλισμού και νέες δυνατότητες συνδεσιμότητας με smart συσκευές Adroid και iOS.

Εξωτερικά το νέο Space Star έχει να επιδείξει τη μάσκα σχεδιαστικής φιλοσοφίας “Dynamic Shield” που χρησιμοποιείται από τότε σε όλα τα μοντέλα της Mitsubishi πλέον, ενώ το μήκος του είναι αυξημένο κατά 5 εκατοστά φτάνοντας στα 3.845 χλστ.

Στο πίσω μέρος έχει να επιδείξει νέο, φαρδύτερο και με πιο έντονο ανάγλυφο προφυλακτήρα, ενώ νέας σχεδίασης είναι και τα πίσω φώτα με στοιχεία LED. Οι αλλαγές στην σχεδίαση του αμαξώματος έχουν επιφέρει και την βελτίωση του αεροδυναμικού συντελεστή, ο οποίος είναι Cd: 0.27.

Σύμφωνα με την ιαπωνική μάρκα, το πλήρως ανασχεδιασμένο εσωτερικό του νέου Space Star είναι ποιοτικότερο, πιο ευχάριστο χάρη στις χρωματικές επιλογές και τους συνδυασμούς αυτών, πιο εργονομικό χάρη στη νέα διάταξη μοχλοδιακοπτών και πιο πρακτικό, καθώς διαθέτει περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους.

Βελτιωμένο είναι και στον τομέα της ασφάλειας το ιαπωνικό μοντέλο, καθώς διαθέτει στοιχεία όπως το Advanced Driver-Assistance Systems (ADAS) με Σύστημα Αποφυγής Πρόσκρουσης με Ανίχνευση Πεζών – Forward Collision Mitigation, (FCM), Lane Departure Warning system (LDW) και αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων

Για το τέλος αφήσαμε τα μοτέρ του νέου Mitsubishi Space Star. Κάτω από το καπό του θα υπάρχουν οι 3κύλινδροι βενζινοκινητήρες 1.0 λτ. με 71 ίππους και 88 Nm ροπής και 1.2 λτ. με 80 ίππους και 106 Nm ροπής. Πρόκειται για μοτέρ που διαθέτουν σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων MIVEC και σύστημα Auto Stop & Go, ενώ συνεργάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων ή το INVECS-III CVT προαιρετικά, μόνο με τον κινητήρα 1.2 λτ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;