Το πρώτο MINI που κατασκευάζεται εκτός Μ. Βρετανίας

Νέο ηλεκτρικό Mini Countryman Made in Germany
Η παραγωγή του νέου MINI Countryman θα ξεκινήσει το Νοέμβριο και αυτή θα είναι η πρώτη φορά στην ιστορία που ένα MINI θα κατασκευάζεται στη Γερμανία.

Tο μεγαλύτερο μοντέλο της νέας οικογένειας MINI οδηγεί τη μάρκα στην εποχή της ηλεκτροκίνησης χωρίς εκπομπές ρύπων. Με την προαιρετική κίνηση σε όλους τους τροχούς, το νέο Countryman θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του ομίλου της BMW στη Λειψία της Γερμανίας, κάτι που γίνεται για πρώτη φορά στην ιστορία της βρετανικής εταιρείας.

Διαβάστε επίσης: Νέο MINI Clubman Final Edition: Η νέα και… τελευταία έκδοση

Η πρώτη γενιά του MINI Countryman αποτέλεσε από την πρώτη στιγμή μια επιτυχία για τη μάρκα, και από το 2010 επέκτεινε την οικογένεια μοντέλων με ένα compact SUV όχημα με τετρακίνηση, πέντε πόρτες και – για πρώτη φορά σε MINI – μήκος πάνω από τέσσερα μέτρα. Στην πρώτη γενιά, το πορτμπαγκάζ μπορεί να επεκταθεί ευέλικτα από 370 λίτρα σε έως και 1.170 λίτρα χάρη στο συρόμενο και αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα.

Νέο ηλεκτρικό Mini Countryman Made in Germany

Από το 2017, η δεύτερη γενιά Countryman απέκτησε την έκδοση Cooper SE Countryman ALL4 ως το πρώτο plug-in υβριδικό MINI, διαθέτοντας έναν επιπλέον ηλεκτροκινητήρα 88 ίππων στον πίσω άξονα.

Διαβάστε επίσης: Το πρώτο μοντέλο ευρείας παραγωγής με ανακυκλωμένες ζάντες αλουμινίου

Η νέα γενιά του μεγαλύτερου MINI είναι αμιγώς ηλεκτρική. Το Countryman E αποδίδει 191 ίππους, ενώ το Countryman SE ALL4 είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο MINI με κίνηση σε όλους τους τροχούς. Οι δύο ηλεκτρικοί κινητήρες αποδίδουν 313 ίππους και τροφοδοτούνται από μπαταρία 64,7 kWh, με την εκτιμώμενη αυτονομία να φτάνει έως και τα 450 χιλιόμετρα.

Έχοντας αυξημένο μήκος κατά 130 χλστ. (στα 4.429 χιλιοστά), το νέο ηλεκτρικό Countryman προσφέρει ακόμα περισσότερους χώρους και άνεση για τους επιβάτες του. Το ύψος του αμαξώματος αυξήθηκε παράλληλα κατά σχεδόν 60 χλστ. φτάνοντας συνολικά στα 1.613.

Το νέο MINI Countryman συνδυάζει την ηλεκτροκίνηση μηδενικών εκπομπών ρύπων με τη μεγαλύτερη δυνατή περιβαλλοντική συμβατότητα και στην παραγωγή. Αυτό σημαίνει ότι καταργεί τα διακοσμητικά στοιχεία στο εξωτερικό και το εσωτερικό, ενώ οι αλουμινένιες κατασκευάζονται από ανακυκλωμένο αλουμίνιο σε ποσοστό έως και 70%. Σε συνδυασμό με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ στην παραγωγή, οι εκπομπές CO2μειώνονται σημαντικά σε σύγκριση με τις συμβατικές διαδικασίες κατασκευής.

Οι επιφάνειες του ταμπλό, του τιμονιού, της επένδυσης οροφής και του δαπέδου του οχήματος, καθώς και τα πατάκια κατασκευάζονται από ανακυκλωμένο πολυεστέρα που προέρχεται από μπουκάλια ΡΕΤ και ρετάλια μοκετών. Αυτή η υψηλής ποιότητας, πολύχρωμη και άνετη εναλλακτική λύση σε σχέση με τα παραδοσιακά υλικά μειώνει τις εκπομπές CO2 στην αλυσίδα αξίας έως και 85%. Παράλληλα υπογραμμίζει την έμφαση που δίνει η μάρκα στην ελαχιστοποίηση του οικολογικού αποτυπώματος της επόμενης γενιάς MINI.

Η μακροπρόθεσμη βιώσιμη στρατηγική για την παραγωγή και κατανάλωση ενέργειας του “πράσινου εργοστασίου” του BMW Group στη Λειψία περιλαμβάνει τέσσερις ανεμογεννήτριες ύψους 190 μέτρων στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου, που θα μπορούσαν να παράγουν σε ετήσια βάση πάνω από 20 GWh ηλεκτρικής ενέργειας.

Στη ‘Φάρμα Μπαταριών’ χρησιμοποιούνται έως και 700 μπαταρίες υψηλής τάσης δεύτερης ζωής από οχήματα BMW i3 για την αποθήκευση ενέργειας, όπως αυτή που παράγεται από τις ανεμογεννήτριες. Με την αποθήκευση της ενέργειας στις εγκαταστάσεις, η τοπική διαχείριση της ενέργειας μπορεί να βελτιστοποιηθεί και το ηλεκτρικό δίκτυο να διατηρηθεί σταθερό.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;