Το νέο MINI Countryman διαθέσιμο με diesel κινητήρα στην έκδοση Favoured

MINI Countryman
To πρακτικό MINI Countryman τώρα και με diesel κινητήρα στην πλούσια έκδοση favoured. Πάμε να το γνωρίσουμε πιο αναλυτικά...

Το MINI Countryman είναι το μοντέλο που δίνει έμφαση στην πρακτικότητα, διατηρώντας πάντα την φιλοσοφία της εταιρείας. Πλέον, πέρα από τα αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης και τους βενζινοκινητήρες, είναι διαθέσιμο και με έναν diesel κινητήρα που συνδυάζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V.

Δείτε επίσης: Τα τρία δημοφιλέστερα μοντέλα στο 5μηνο – Πόσο κοστίζουν στην Ελλάδα

Αποδοτικός πετρελαιοκινητήρας με 163 ίππους
Ένα ηλεκτρικό μοτέρ με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 volt, που είναι ενσωματωμένο στο κιβώτιο ταχυτήτων, χρησιμοποιείται για την ανάκτηση της ενέργειας κατά την πέδηση υποστηρίζοντας ταυτόχρονα την απόδοση του θερμικού κινητήρα με τεχνολογία TwinPower με ηλεκτρική ισχύ 14 kW. Ως αποτέλεσμα, το MINI Countryman D αντιδρά πιο άμεσα στο πάτημα του γκαζιού σε χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής του κινητήρα, όντας ταυτόχρονα ιδιαίτερα οικονομικό σε κατανάλωση.

Συνολικά, ο πετρελαιοκινητήρας του MINI Countryman D αποδίδει ισχύ 163 ίππων προσφέροντας επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα σε 8,5 δλ. Αναφορικά με την διάταξη της ανάρτησης, στο MINI Countryman συνδυάζει τα γόνατα McPherson μονής άρθρωσης στον εμπρός άξονα και τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω.

Τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού
Η σχεδίαση του αυτοκινήτου που εστιάζει στην απλότητα μπορεί να αναδειχθεί ξεχωριστά με τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού – Essential, Classic, Favoured ή John Cooper Works – για το εξωτερικό και το εσωτερικό. Με τις στάνταρ ράγες οροφής σε piano black, οι δυνατότητες μεταφοράς του MINI Countryman D μπορούν να επεκταθούν περαιτέρω, ενώ διατίθενται επίσης ζάντες ελαφρού κράματος σε διάφορα σχέδια και μεγέθη με διάμετρο από 17 έως 21 ίντσες.

Πάμε και στην πρακτικότητα, με τα πίσω καθίσματα να μπορούν να μετακινηθούν έως και 13 εκατοστά. Στις τρεις πίσω θέσεις, η κλίση της πλάτης μπορεί να ρυθμιστεί ξεχωριστά έως και 12 μοίρες σε έξι θέσεις. Ο όγκος του χώρου αποσκευών αυξάνεται από 450 λίτρα σε έως και 1460 λίτρα χάρη στην πλάτη του πίσω καθίσματος που μπορεί να αναδιπλωθεί σε αναλογία 40:20:40.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;