Το νέο Mazda CX-30 με turbo και 250 ίππους, όχι για εδώ…

2021 Mazda CX-30 2.5 Turbo
Την πιο "καυτή" μέχρι στιγμής έκδοση του CX-30 παρουσίασε η Mazda στις Η.Π.Α. με το 4κίνητο crossover να αποκτά tubro μοτέρ 250 ίππων.

Το CX-30 2.5 Turbo, όπως είναι το πλήρες όνομα του, προορίζεται για την ώρα, μόνο για τις αγορές της Β. Αμερικής και το μεγάλο μοτέρ των δυόμιση λίτρων δίνει το crossover των Ιαπώνων σημαντικά πιο δυναμικές επιδόσεις έναντι των ευρωπαϊκών του εκδόσεων. Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία αλλά με τις αυστηρές προδισαγραφές ρύπων που ισχύουν στην Ε.Ε. πολύ δύσκολα θα δούμε το CX-30 2.5 Turbo να κυλά τους τροχούς τους και από αυτή την πλευρά του Ατλαντικού.

Το “παρών” κάτω από το καπό δίνει ο Skyactiv-G υπερτροφοδοτούμενος 4κύλινδρος κινητήρας της Mazda των 2,5 λίτρων, ο οποίος, ανάλογα με την ποιότητα της βενζίνης, αποδίδει ως μέγιστη ισχύ 227-250 ίππους και 420-434 Nm ροπής. Η κίνηση φτάνει και στους τέσσερις τροχούς μέσω της i-Activ 4κίνησης της Mazda και ενός αυτόματου κιβωτίου έξι σχέσεων.

Στιλιστικά και έναντι των υπόλοιπων εκδόσεων το τουρμπάτο CX-30 ξεχωρίζει από τις ζάντες των 18 ιντσών που είναι βαμμένες σε μαύρο χρώμα, όπως και οι εξωτερικοί καθρέπτες. Ελαφρώς μεγαλύτερες σε διάμετρο είναι και οι στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης, ενώ στο πίσω μέρος βλέπουμε στο όνομα του SUV της Mazda να έχει προστεθεί και το συνθετικό “TURBO”. Ο εξοπλισμός του μοντέλου που θα αποτελεί λογικά και την κορυφαία έκδοση του CX-30 στις Η.Π.Α. παρουσιάζεται ιδιαίτερα πλούσιος και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και ηχοσύστημα της Bose με 12 συνολικά ηχεία.

Οι πωλήσεις του Mazda CX-30 2.5 Turbo stiw Η.Π.Α. αναμένεται να ξεκινήσουν στο τέλος του 2020, με την τιμή του να μην έχει ανακοινωθεί ακόμη.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;