Το μοτέρ 200 ίππων που χωράει μέσα σε μια τσάντα!

εργοστάσιο ηλεκτρικός κινητήρας
Ποιος θα φανταζόταν κάποτε πως ένα μοτέρ αυτοκινήτου θα χωρούσε σε μια τσάντα. Και όμως φτάσαμε σε αυτή την εποχή. Δείτε ποια εταιρεία το κατασκευάζει.

Το μοτέρ που βλέπουμε στην πιο πάνω εικόνα είναι ηλεκτρικό, θα παράγεται μαζικά και ανήκει στο VW ID.3! Όπως φαίνεται και από την εικόνα, είναι τόσο μικρό που μπορεί να χωρέσει σε μία τσάντα και η VW σκοπεύει από το 2023 και έπειτα να παράγει 1.400.000 τέτοια μοτέρ ετησίως!

Το μοτέρ αυτό αποδίδει 200 ίππους και σύμφωνα με τους ανθρώπους της VW “αυτή είναι η ομορφιά της ηλεκτροκίνησης. Δεν είναι μόνο λιγότερο περίπλοκο από ένα θερμικό μοτέρ, αλλά είναι και τόσο μικρό που μπορεί να χωρέσει μέσα σε μία τσάντα”.

Το συγκεκριμένο μοτέρ, που παράγεται από την Volkswagen Group Components, ονομάζεται APP 310 και θα χρησιμοποιηθεί στο ολοκαίνουργιο μοντέλο Volkswagen ID.3, το οποίο έχει χαρακτηριστεί και ως το… ηλεκτρικό αυτοκίνητο του λαού (λόγω και της ονομασίας της μάρκας φυσικά) και μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για αυτό εδώ.

Η Volkswagen εξηγεί ότι η ονομασία APP “προέρχεται από τη διάταξη του μηχανισμού κίνησης και του κιβωτίου ταχυτήτων παράλληλα με τον άξονα”, ενώ ο αριθμός 310 είναι η τιμή της ροπής.

Στο μέλλον, οι ηλεκτρικοί κινητήρες των οχημάτων MEB του ομίλου VW, για την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική θα κατασκευάζονται στο Kassel, ενώ έχει σχεδιαστεί παραγωγή μέχρι 500.000 μονάδων ετησίως.

Παράλληλα η κινεζική μονάδα παραγωγής στο Tianjin θα κατασκευάζει το μοτέρ για την κινεζική αγορά. Τα δύο εργοστάσια θα παράγουν μαζί, έως 1.400.000 εκατομμύρια ηλεκτρικούς κινητήρες κάθε χρόνο από το 2023. Αυτό σημαίνει ότι το Volkswagen Group Components θα είναι ένας από τους μεγαλύτερους παγκόσμιος κατασκευαστές ηλεκτρικών μοτέρ στο μέλλον. “

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;