Το μοντέλο που “σάρωσε” σε δοκιμές ασφαλείας – Η υψηλότερη μέχρι σήμερα βαθμολογία

Volkswagen
Μια ιστορική διάκριση πέτυχε η γερμανική εταιρεία στις δοκιμές της λέσχης αυτοκινήτου ADAC, με το μοντέλο της να αποσπά την υψηλότερη βαθμολογία!

To VW ID.7 είναι η ηλεκτρική ναυαρχίδα του γερμανικού κολοσσού και δείχνει ήδη τα δόντια της στον ανταγωνισμό με την κορυφαία διάκριση που πέτυχε στις δοκιμές της παγκοσμίως γνωστής γερμανικής λέσχης Allgemeiner Deutscher Automobil-Club (ADAC).

Διαβάστε επίσης: Ο όμιλος που “σαρώνει” στη Γηραιά Ήπειρο – Ένας στους τέσσερεις Ευρωπαίους αγοράζει…

Ειδικότερα, το αμιγώς ηλεκτρικό ID.7 έγινε το πρώτο αυτοκίνητο που πέτυχε μέσο όρο βαθμολογίας 1,5 και, συνεπώς, συνολική βαθμολογία “πολύ καλό” στην ανεξάρτητη δοκιμή που διεξήχθη από τους μηχανικούς της μεγαλύτερης αυτοκινητιστικής λέσχης της Ευρώπης.

Volkswagen ID.7 δοκιμές ADAC 2024

Κάθε χρόνο, οι εμπειρογνώμονες ADAC αξιολογούν περίπου 100 αυτοκίνητα, δοκιμάζοντάς τα με βάση περισσότερα από 350 κριτήρια σε επτά κύριες κατηγορίες. Το ID.7 έλαβε ιδιαίτερα υψηλή βαθμολογία στις κατηγορίες κινητήρας/κίνηση (1,0), ασφάλεια (1,1), περιβάλλον/οικολογικός έλεγχος (1,2) και άνεση (1,5).

Διαβάστε επίσης: Euro NCAP – Νέες δοκιμές για 8 μικρά επαγγελματικά van 

Το ηλεκτρικό liftback εντυπωσίασε και στις άλλες κύριες κατηγορίες που συνέβαλαν στη συνολική βαθμολογία: Για παράδειγμα, οι τομείς των οδηγικών χαρακτηριστικών (2,1), του αμαξώματος/χώρου αποσκευών (2,3) και του εσωτερικού (2,4) αξιολογήθηκαν ως “καλοί”.

Δεδομένου ότι οι δύο κατηγορίες του περιβάλλοντος/οικολογικού ελέγχου και της ασφάλειας έχουν τη μεγαλύτερη βαρύτητα, η συνολική βαθμολογία του ID.7 διαμορφώθηκε στο 1,5, με αποτέλεσμα την ιστορική συνολική αξιολόγηση του “πολύ καλό”.

Η δοκιμή της ADAC πραγματοποιήθηκε με ένα VW ID.7 Pro με ισχύ 286 ίππων. Το συγκεκριμένο μοντέλο κατανάλωσε κατά μέσο όρο 18,1 kWh/100 χλμ. στη συνδυασμένη μέτρηση του ADAC Ecotest (συμπεριλαμβανομένων και των απωλειών κατά τη φόρτισή του), και αναδείχθηκε ως ένα από τα πιο οικονομικά μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας.

Έτσι βαθμολογήθηκε με 0,7 για την υποκατηγορία “Κατανάλωση/CO2” και κατά συνέπεια έλαβε αξιολόγηση πέντε αστέρων στο Ecotest, το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της δοκιμής αυτοκινήτων του ADAC για περισσότερα από 20 χρόνια.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;