Tο μοναδικό αγωνιστικό Ford GT Roadster στο σφυρί!

Ford GT Roadster 1954 δημοπρασία
Έναν μεγάλο σταρ θα έχει η επόμενη δημοπρασία της Mecum καθώς σε αυτή θα πρωταγωνιστεί το μοναδικό ανοιχτό Ford GT που έχει τρέξει στις 24 ώρες του Le Mans.

Το GT40 είναι ένα από τα πλέον εμβληματικά αυτοκίνητα της Ford. Οι τέσσερις σερί νίκες του στις 24 Ώρες του Le Mans αποτελούν και το ιστορικό του highlight, όπως και ο θριαμβευτικός τερματισμός του (1-2-3-) το 1966 κόντρα στις Ferrari της εποχής.

Ένα από τα σπανιότερα Ford GT πρόκειται να βγει στο σφυρί σε λίγες ημέρες σε δημοπρασία που θα πραγματοποιήσει η αμερικάνικη Mecum, μεταξύ 10 και 18 Ιουλίου.

Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες που σας παραθέτουμε, πρόκειται για την ανοιχτή έκδοση του supercar της Ford, με την εταιρία να κατασκευάζει μόλις πέντε roadsters, όλα στην Αγγλία. Από αυτά σήμερα σώζονται μόλις δύο, εκ των οποίων το ένα, αυτό που θα δημοπρατηθεί, έχει γράψει τη δική του ιστορία στο Le Mans.

Το συγκεκριμένο GT Roadster του 1965 (Ford GT Competition Prototype Roadster GT/109 το πλήρες όνομα του) αγωνίστηκε στον θρυλικό αγώνα αντοχής το 1965, ως συμμετοχή της Ford Γαλλίας, έχοντας στο τιμόνι του τους Γάλλους Maurice Trintignant και Guy Ligier -το αφεντικό της ομώνυμης ομάδας που συμμετείχε στη Formula 1 έως τα μέσα της 10ετίας του ’90. Το αγωνιστικό πρωτότυπο δεν κατάφερε να τερματίσει καθώς εγκατέλειψε την προσπάθεια στον 11ο γύρο με πρόβλημα στο κιβώτιο και έπειτα επέστρεψε στον Carroll Shelby για ανακατασκευή. Έπειτα αποθηκεύτηκε σε αποθήκη της Ford στο Detroit των Η.Π.Α. για δύο χρόνια και το 1968 πωλήθηκε στον Dean Jeffries, κασκαντέρ της εποχής καθώς το συγκεκριμένο project δεν απασχολούσε πλέον τους Αμερικανούς. Παρέμεινε στον Jeffries μέχρι και τον θάνατο του με τον Dana Mecum να το αγοράζει από τον γιό του Jeffries το 2013.

Το μοναδικό αυτό GT roadster που έθεσε εν μέρει τη βάση για την επιτυχία της Ford τα επόμενα χρόνια στο Le Mans βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση καθώς ανακατασκευάστηκε πρόσφατα και μηχανικά, μια διαδικασία που ολοκληρώθηκε το 2016 και κράτησε τρία ολόκληρα χρόνια.

Η αξία του εκτιμάται έως και τα εννέα περίπου εκατ. ευρώ και θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε αν τελικά θα βρει νέο ιδιοκτήτη αλλά και το ποσό που θα δοθεί για την απόκτηση του.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;