Tο Μ-Sport Ford Puma Hybrid Rally1 αποκαλύπτεται

Μ-Sport Ford Puma Hybrid Rally1 2022
Το αγωνιστικό "κοστούμι" του M-Sport Ford Puma Hybrid Rally1 και οι οδηγοί του αποκαλύπτονται πριν το ντεμπούτο του εξηλεκτρισμένου WRC στον πρώτο αγώνα της χρονιάς στο Μόντε Κάρλο.

Η M-Sport Ford World Rally Team (WRT), η αγωνιστική ομάδα της Ford για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, έδωσε την ευκαιρία στους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού να δουν το εντυπωσιακό αγωνιστικό “κοστούμι” του νέου M-Sport Ford Puma Hybrid Rally1 που θα συμμετέχει στο φετινό πρωτάθλημα.

Διαβάστε επίσης: Απίστευτη restomod μετατροπή… στο χέρι, ενός Ford Escort RS1600 (+video)

Το M-Sport Ford Puma Hybrid Rally1 πραγματοποιεί το αγωνιστικό του ντεμπούτο στο Ράλι Μόντε Κάρλο που θα διεξαχθεί στις 20-23 Ιανουαρίου. Καθ΄ όλη τη διάρκεια της σεζόν του 2022 στο WRC θα παραταχθούν τρία αυτοκίνητα με οδηγούς τους Craig Breen, Adrien Fourmaux και Gus Greensmith. Επιπλέον, ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Sébastien Loeb, ενώνει τις δυνάμεις του με την M-Sport Ford World Rally Team στο φετινό Ράλι Μόντε Κάρλο, σε έναν αγώνα τον οποίο έχει κερδίσει επτά φορές στο παρελθόν.

Η σεζόν του 2022 στο WRC σηματοδοτεί την 25η επέτειο της επιτυχημένης συνεργασίας ανάμεσα στη Ford και την M-Sport, κατά τη διάρκεια της οποίας έχουν κατακτηθεί επτά Παγκόσμια Πρωταθλήματα και περισσότερες από 1.500 νίκες σε ειδικές διαδρομές με σημείο αναφοράς εμβληματικά αγωνιστικά αυτοκίνητα – συμπεριλαμβανομένων των M-Sport Ford Fiesta WRC και Ford Focus RS WRC. Από το ξεκίνημα της συνεργασίας τους, η M-Sport και η Ford έχουν σημειώσει ένα σημαντικό ρεκόρ κατακτώντας 268 συνεχόμενους βαθμούς στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.

Τα πληρώματα της Ford για το Ράλι Μόντε Κάρλο

Οδηγός Συνοδηγός Highlights οδηγού στο WRC
Craig Breen Paul Nagle – Πρώτο Ράλι: Πορτογαλία (2009)

– 22 νίκες σε ειδικές διαδρομές

– 69 αγώνες

– 288 βαθμοί

Adrien Fourmaux Alex Coria – Πρώτο Ράλι: Μόντε Κάρλο (2019)

– 1 νίκη σε ειδική διαδρομή

– 26 αγώνες

– 45 βαθμοί

Gus Greensmith Jonas Andersson – Πρώτο Ράλι: Ουαλία/Μ. Βρετανία (2014)

– 58 αγώνες

– 91 βαθμοί

Sébastien Loeb Isabelle Galmiche – Πρώτο Ράλι: Καταλονία (1999)

– 9 Παγκόσμια Πρωταθλήματα

– 925 νίκες σε ειδικές διαδρομές

– 180 αγώνες

– 1.727 βαθμοί

“Μία από τις πιο συναρπαστικές πτυχές του WRC τα τελευταία χρόνια ήταν η σαφής σύνδεση ανάμεσα στα αγωνιστικά αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων και τα αντίστοιχα παραγωγής”, δήλωσε ο Mark Rushbrook, διευθυντής της, Ford Performance. “Γι’ αυτό είναι τόσο σημαντικό αυτή η νέα εποχή του WRC να αντανακλά τη στροφή του κλάδου μας προς την ηλεκτροκίνηση. Στη Ford δεσμευόμαστε πλήρως σε ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον και η συμμετοχή του M-Sport Ford Puma Hybrid Rally1 στις πιο δύσκολες αγωνιστικές συνθήκες θα μας βοηθήσει να αναπτύξουμε ακόμη πιο συναρπαστικά ηλεκτροκίνητα κινητήρια σύνολα για τους πελάτες μας”.

Διαβάστε επίσης – Ford: Το υβριδικό σύστημα των 530 ίππων του νέου Puma WRC στο μικροσκόπιο (+video)

Λειτουργώντας με παρόμοιες αρχές με την έκδοση παραγωγής του Puma EcoBoost Hybrid στο οποίο και βασίζεται, το νέο M‑Sport Ford Puma Hybrid Rally1 είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο της Ford. Ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης επόμενης γενιάς ανακτά ενέργεια κατά το φρενάρισμα και την οδήγηση και την αποθηκεύει σε μια μπαταρία 3,9 kWh. Στη συνέχεια, η ενέργεια χρησιμοποιείται ως “συμπλήρωμα” στις επιδόσεις που προσφέρει ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας EcoBoost των 1,6 λίτρων με επαναλαμβανόμενες “ενέσεις ισχύος” διάρκειας έως και τριών δευτερολέπτων με τη βοήθεια ενός ηλεκτροκινητήρα 130 ίππων.

Το αυτοκίνητο μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει το ηλεκτροκίνητο σύστημα μετάδοσης της κίνησης για να κινηθεί σε πόλεις, στο service park και σε επιλεγμένα τμήματα μεταξύ των ειδικών διαδρομών του αγώνα, χρησιμοποιώντας αμιγώς ηλεκτρική ισχύ. Η μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί χρησιμοποιώντας μια εξωτερική πηγή στα ειδικά σημεία σέρβις μεταξύ των ειδικών διαδρομών, με τη διαδικασία φόρτισης να διαρκεί περίπου 25 λεπτά.

Επιπλέον, τα αυτοκίνητα της κατηγορίας FIA WRC Rally1 θα χρησιμοποιήσουν ένα μη ορυκτό καύσιμο από τη σεζόν του 2022, που συνδυάζει συνθετικά και βιοδιασπώμενα στοιχεία, δημιουργώντας έτσι ένα καύσιμο 100% βιώσιμο.

“Είχαμε πολύ δουλειά για να ετοιμάσουμε τα αυτοκίνητα και την ομάδα για το Ράλι Μόντε Κάρλο που θα πραγματοποιηθεί την επόμενη εβδομάδα και αποτελεί την πρεμιέρα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος για το 2022. Αλλά η προσπάθεια αξίζει τον κόπο”, δήλωσε ο Richard Millener, επικεφαλής της ομάδας M-Sport. “Με τη βοήθεια και υποστήριξη των συναδέλφων μας στη Ford απ’ όλο τον κόσμο, δημιουργήσαμε ένα φανταστικό αυτοκίνητο με τεράστιες δυνατότητες, τις οποίες ανυπομονούμε να δείξουμε κατά τη διάρκεια αυτής της χρονιάς. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσοι συνέβαλαν στο να φτάσουμε σε αυτό το σημείο και μας βοήθησαν με τα σφικτά χρονοδιαγράμματα. Νιώθουμε πολύ περήφανοι που εκπροσωπούμε τη Ford στην παγκόσμια σκηνή στο 25ο έτος της συνεργασίας μας μαζί της!”.

Τεχνικά χαρακτηριστικά M-Sport Ford Puma Hybrid Rally1

Μονάδα ισχύος Κινητήρας Εσωτερικής Καύσης (ICE) Ford 1.6-λίτρα EcoBoost, υπερτροφοδοτούμενος, βενζίνης, 4-κύλινδρος σε σειρά
Μέγιστη ισχύς: 380 ίπποι
Μέγιστη ροπή: 420 Nm
Περιοριστής κινητήρα: 36 mm
Ηλεκτρικό σύστημα μπαταρίας Μέγιστο επιπλέον boost: 100 kW
Μέγιστη αναγεννητική ισχύς: 30 kW
Χρονική διάρκεια επιπλέον boost: 3 δευτερόλεπτα
Μέγιστη ενέργεια boost ανά επιτάχυνση: 250 kJ (καθορίζεται από τη FIA σύμφωνα με το μήκος της ειδικής διαδρομής και τον τύπο της επιφάνειας)
Βάρος: 95 kg
Ψύξη: Υδρόψυκτο και αερόψυκτο
Συνδυαστική απόδοση Μέγιστη ισχύς:> 500 ίπποι
Μέγιστη ροπή:> 500 Nm
Μετάδοση Χειροκίνητο σειριακού τύπου με 5 σχέσεις
Τετρακίνηση με κατανομή 50/50
Εμπρός μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης
Πίσω μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης
Συμπλέκτης δύο πλακών (double-plate)
Φρένα Χώμα: Αεριζόμενοι δίσκοι 300 χλστ.
Άσφαλτος: Αεριζόμενοι δίσκοι 370 χλστ.
Τετραπίστονες δαγκάνες
Επιδόσεις Επιτάχυνση σε χώμα και άσφαλτο: περίπου

3,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα

Βάρος και διαστάσεις Ελάχιστο βάρος: 1.260 kg
Μεταξόνιο: 2.600 mm

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;