Το ηλεκτρικό MINI Countryman ξεκίνησε να παράγεται

ηλεκτρκό MINI Countryman παραγωγή Γερμανία 2024
Η παραγωγή των πρώτων αμιγώς ηλεκτρικών MINI Countryman στο εργοστάσιο του BMW Group στη Λειψία της Γερμανίας έχει ήδη ξεκινήσει, σύμφωνα και με σχετική ανακοίνωση.

Ο “εξηλεκτρισμός” του εργοστασίου του BMW Group στη Λειψία της Γερμανίας συνεχίζεται βάσει προγράμματος αναφορικά με την παραγωγική του δυνατότητα, με τον όμιλο των Βαυαρών να ανακοινώνει πως τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα του ολοκαίνουργιου MINI Countryman έχουν ήδη βγει από την υπερσύγχρονη γραμμή παραγωγής.

Διαβάστε επίσης: Το νέο MINI Cooper διαθέσιμο και με κινητήρες εσωτερικής καύσης

Η είδηση έρχεται περίπου τέσσερεις μήνες μετά από την έναρξη της παραγωγής των συμβατικών εκδόσεων του νέου Countryman με μοτέρ εσωτερικής καύσης και αυτό είναι το δεύτερο μοντέλο της MINI που έχει πλέον γερμανικό “διαβατήριο”.

Το υπερσύγχρονο εργοστάσιο του BMW Group κατασκευάζει πλέον τέσσερα μοντέλα με τρεις τύπους συστημάτων κίνησης από δύο μάρκες (BMW και MINI), όλα σε μία ενιαία γραμμή παραγωγής. Πρόκειται για τις BMW Σειρά 1, Σειρά 2 Active Tourer (συμπεριλαμβανομένης της plug-in υβριδικής έκδοσης), Σειρά 2 Gran Coupe και το νέο Countryman, τόσο στην αμιγώς ηλεκτρική όσο και στην έκδοση με θερμικό μοτέρ.

Διαβάστε επίσης -Νέο MINI Aceman: Έτοιμο για τη γραμμή παραγωγής

Για να καταστεί δυνατή η παραγωγή έως και 350.000 οχημάτων ετησίως – 100.000 περισσότερα από ό,τι προηγουμένως – το εργοστάσιο της Λειψίας αναβαθμίζεται συνεχώς από το 2018, με εκτεταμένες προσθήκες και βελτιώσεις στο τμήμα αμαξωμάτων, το βαφείο, τη συναρμολόγηση και τα logistics με τις επενδύσεις να ανέρχονται σε 1,6 δισ. ευρώ.

Ο κύριος μοχλός για την αύξηση του όγκου παραγωγής είναι το MINI Countryman. Κατά τη διάρκεια του 2024, η παραγωγή θα αυξηθεί σε σχεδόν 500 μονάδες την ημέρα – πλέον των 800 περίπου BMW που κατασκευάζονται εκεί, ενώ το εργοστάσιο παρέχει τη δυνατότητα να προσαρμόζει την παραγωγή του σύμφωνα και με τη ζήτηση της αγοράς- ανάλογα με το ποια μοντέλα έχουν μεγαλύτερη.

Ο υψηλότερος όγκος παραγωγής σημαίνει διασφάλιση της απασχόλησης με έως και 900 επιπλέον εργαζόμενους να προστίθενται μόνο στην παραγωγή οχημάτων. Μέχρι το τέλος του 2024, το εργοστάσιο της BMW στη Λειψία θα απασχολεί περίπου 7.000 άτομα, σχεδόν τρεις φορές περισσότερα από τότε που ξεκίνησε η λειτουργία του το 2005.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;