Το ιαπωνικό υπεραυτοκίνητο που πέτυχε αύξηση πωλήσεων κατά 584%

Nissan GT-R
Τι κι αν μετρά σχεδόν δύο δεκαετίες; Το ιαπωνικό υπεραυτοκίνητο απέδειξε το 2023 ότι το ενδιαφέρον του κοινού στις Η.Π.Α. ήταν πολύ μεγάλο!

Σε μία εποχή που τα μοντέλα αλλάζουν πολύ συχνά, σχεδόν ανά πενταετία με ενδιάμεσα facelift, η γενιά του Nissan GT-R παραμένει “αγέρωχη” για σχεδόν δύο δεκαετίες. Παρ’ όλα αυτά, εξακολουθεί να ελκύει το αγοραστικό κοινό στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού και την χρονιά που μας πέρασε πέτυχε μία σημαντική για τα δεδομένα της κατηγορίας επίδοση.

Δείτε επίσης: Οι Takumi του Nissan GT-R: Οι 4 αφοσιωμένοι Ιάπωνες μηχανικοί (+video)

Πιο συγκεκριμένα, το Nissan GT-R μέσα στο 2023 πωλήθηκε σε 390 αντίτυπα στις Η.Π.Α., όταν το 2022 ο αντίστοιχος αριθμός είχε περιοριστεί στις μόλις 57 μονάδες. Κάτι τέτοιο μεταφράζεται στην απίστευτη αύξηση του 584%. Ενδεχομένως, η αισθητική ανανέωση που έγινε στην αρχή του 2023 να “έπαιξε” τον ρόλο της!

Η επίσημη παρουσίαση είχε λάβει χώρα στην έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο. Το ανανεωμένο Nissan GT-R εξοπλίζεται με νέους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω. Επιπλέον, διαφοροποιήσεις υπάρχουν στα φτερά, την αεροτομή, αλλά και το καπό. Παράλληλα, για πρώτη φορά στην παλέτα χρωμάτων έχει προστεθεί και ένα χρώμα που μέχρι πρότινος συναντούσαμε μόνο στο κορυφαίο Nismo (Stealth Grey). Η ιαπωνική εταιρεία αναφέρει ότι ο συντελεστής οπισθέλκουσας έχει διατηρηθεί στο 0,26 Cd, αλλά έχει αυξηθεί η κάθετη δύναμη.

Σε επίπεδο κινητήρα δεν υπήρξε κάποια διαφοροποίηση, με τον γνωστό μας twin-turbo V6 κινητήρας χωρητικότητας 3,8 λτ. να αποδίδει 573 ίππους και 632 Nm ροπής. Η κίνηση περνά ασφαλώς και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με 6 σχέσεις. Ασφαλώς, διατίθεται και η κορυφαία Nismo έκδοση, στην περίπτωση της οποίας έχουμε αύξηση ισχύος στους 608 ίππους και η ροπή φτάνει τα 651 Nm.

Tο ντεμπούτο του ανανεωμένου Nissan GT-R ξεκίνησε τους πρώτους μήνες του 2023 σε αγορές όπως αυτή της Ιαπωνίας και των Η.Π.Α. Δυστυχώς, στην ευρωπαϊκή αγορά η διαθεσιμότητα του έχει σταματήσει λόγω ρύπων.

Πηγή: nissannews.com

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;