Το ιαπωνικό SUV που επέστρεψε στην κορυφή – Best seller τριμήνου στην Ελλάδα

Nissan Qashqai
Είναι ένα μοντέλο που έχει αγαπηθεί πολύ στην Ελλάδα και το ξεκίνημα του ήταν άκρως θετικό στη νέα χρονιά. Δείτε το C-SUV που επέστρεψε στην κορυφή!

Το Nissan Qashqai βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην τρίτη του γενιά και εξακολουθεί να αποτελεί μία από τις πιο δημοφιλής επιλογές στην κατηγορία των C-SUV. Μάλιστα, μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2024 κατάφερε να επιστρέψει στην κορυφή στην κατηγορίας του, αφήνοντας πίσω τον έντονο ανταγωνισμό.

Πιο συγκεκριμένα, τον Μάρτιο του 2024 το Nissan Qashqai κατέκτησε την πρώτη θέση
στην κατηγορία C-SUV καταγράφοντας μερίδιο 17,7%, συμπληρώνοντας έτσι ιδανικά
ένα εντυπωσιακό τρίμηνο από πλευράς εμπορικών επιδόσεων. Το Qashqai βρίσκεται
στην πρώτη θέση στην κατηγορία C-SUV για το πρώτο τρίμηνο του 2024, με συνολικό
μερίδιο 11,8%.

Το Nissan Qashqai είναι διαθέσιμο με τον κινητήρα βενζίνης 1.3 DiG-T εξοπλισμένο με υβριδική τεχνολογία, αλλά και με το υβριδικό σύστημα e-POWER που αντλεί τεχνολογίες από το LEAF. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε 2κινητη ή 4κίνητη έκδοση σε συνδυασμό με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο ή το νέο Xtronic CVT κιβώτιο των Ιαπώνων.

Το υπετροφοδοτούμενο μοτέρ βενζίνης συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα 12V, το οποίο λειτουργεί ως start-stop, υποστηρίζει τον θερμικό κινητήρα κατά τις επιταχύνσεις και φορτίζει και την μπαταρία του στις επιβραδύνσεις. Κατά την επιτάχυνση (μεταξύ 20-110 χλμ./ώρα), η ενέργεια της μπαταρίας ιόντων λιθίου προσφέρει υποβοήθηση στον κινητήρα με επιπλέον ροπή 6 Nm, για έως και 20 δευτερόλεπτα. Το αναβαθμισμένο 1.3 DiG-T μοτέρ είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις από πλευράς ισχύος με 140 και 158 ίππους, όπου στην τελευταία η μέγιστη ισχύς αποδίδεται στις 5.500 σ.α.λ. και η ροπή φτάνει στα 270 Nm στις 1.750 σ.α.λ.

E-POWER
Το σύστημα e-Power του Qashqai αποτελείται από μπαταρία υψηλής απόδοσης και σύστημα μετάδοσης κίνησης που ενσωματώνει έναν κορυφαίο στην κατηγορία βενζινοκινητήρα μεταβλητής συμπίεσης 157 ίππων, γεννήτρια ισχύος, μετατροπέα και ηλεκτρικό κινητήρα 190 ίππων και 330 Nm παρόμοιου μεγέθους και εξόδου ισχύος με τα αμιγώς ηλεκτρικά Nissan. Πατώντας εδώ μπορείτε να διαβάσετε τη δοκιμή της εν λόγω έκδοσης.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;