Το εργοστάσιο της Saab “ζωντανεύει” ξανά λόγω…

Saab
Το τελευταίο Saab βγήκε από αυτό το εργοστάσιο το 2011. Τώρα, τα ρολά ξανά σηκώνονται! Δείτε ποια εταιρεία αναλαμβάνει...

Στο άκουσμα της εταιρείας Saab, πάντα “ξυπνούν” στο μυαλό μνήμες νοσταλγίας, μιας και η σουηδική εταιρεία απέχει εδώ και πολλά χρόνια από τα αυτοκινητιστικά γεγονότα. Αυτή τη φορά, η εταιρεία ξανά μνημονεύτηκε λόγω της αλλαγής ιδιοκτησίας σε ένα από τα μεγαλύτερα, πρώην εργοστάσιά της. Βρίσκεται στο Trollhättan της Σουηδίας και η μονάδα αυτή τη φορά θα αξιοποιηθεί από την Polestar.

Νοσταλγία: Αντιπροσωπεία Saab λειτουργεί κανονικά μέχρι σήμερα (+video)

Μετά το τέλος της Saab, το εργοστάσιο χρησιμοποιήθηκε από την εταιρεία “National Electric Vehicle Sweden”. Πρόκειται για μία εταιρεία στην οποία κάποια στιγμή πέρασε και ποσοστό της Koenigsegg. Τελικά, έκλεισε μια για πάντα το 2023. Τώρα, η μονάδα των 15.000 τ.μ. παίρνει ξανά “ζωή” και περνά στην ιδιοκτησία της Polestar. Οι πρώτες αναφορές κάνουν λόγο για την ανάπτυξη ενός νέου τμήματος έρευνας και ανάπτυξης.

Πιο συγκεκριμένα, η μονάδα του Trollhättan της Σουηδίας θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη κινητήρων για το Polestar 5 και το Polestar 6. Στον ίδιο χώρο θα γίνονται και μια σειρά από δοκιμές ηλεκτρικών μοτέρ, αλλά και μπαταριών για τα δύο αυτά μοντέλα.

Τέλος, αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι η Polestar μπορεί να ξεκίνησε ως μία σουηδική εταιρεία, αλλά πλέον ανήκει στον όμιλο Geely, ο οποίος είναι κινεζικών συμφερόντων. Μάλιστα, η παραγωγή των αυτοκινήτων γίνεται επίσης στην Κίνα, με τα κεντρικά της γραφεία να είναι τα μόνα που παραμένουν σε σουηδικό έδαφος.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;