Το έργο που αλλάζει το οδικό δίκτυο στη Κρήτη – “Πέφτουν” επιτέλους οι υπογραφές

Το οδικό δίκτυο της χώρας σύντομα θα είναι σημαντικά ασφαλέστερο! Στην τελική ευθεία το έργο "σταθμός" για την οδική ασφάλεια στο νησί...
ΒΟΑΚ

Ο ΒΟΑΚ είναι ένας δρόμος στον οποίο τα τελευταία χρόνια έγιναν πολλά δυστυχήματα. Πλέον αλλάζει, μιας και το έργο μπαίνει στην τελική ευθεία. Η τελετή υπογραφών με την ανάδοχο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ολοκληρώθηκε, παρουσία του Κυριάκου Μητσοτάκη, με τον σύγχρονο αυτοκινητόδρομου που θα συνδέει Ηράκλειο και Χανιά να μπαίνει επιτέλους στην τελική ευθεία.

Δείτε επίσης: Το “λιμουζίνα” των 27.200 ευρώ κέρδισε τα SUV – Best seller με 49.400 ταξινομήσεις

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου επισκέφθηκε διαδοχικά τα εργοτάξια και ενημερώθηκε από τους αναδόχους σχετικά με την πρόοδο των εργασιών, οι οποίες βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη. Τα συγκεκριμένα εργοτάξια αναπτύσσονται στα δύο σκέλη του ΒΟΑΚ που ήδη κατασκευάζονται. Αυτά είναι:
– Τμήμα Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος στην Περιφερειακή Ενότητα Λασιθίου: Πρόκειται για δημόσιο έργο το οποίο έχει ενταχθεί εξ ολοκλήρου στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, με αντικείμενο τη βελτίωση – διαπλάτυνση του υφιστάμενου τμήματος με δυο λωρίδες κυκλοφορίας και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση, διαχωρισμένου οδοστρώματος κυκλοφορίας, συνολικού πλάτους 22,25 μ. και μήκους περίπου 14,5 χλμ.
– Τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη στις Περιφερειακές Ενότητες Ηρακλείου και Λασιθίου: Πρόκειται για έργο ΣΔΙΤ με συγχρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Αντικείμενο του έργου είναι η μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση του οδικού τμήματος, συνολικού μήκους 22,5 χλμ. και ειδικότερα στα τμήματα Χερσόνησος – Μάλια και Μάλια – Νεάπολη, στο συνοδό παράπλευρο και κάθετο οδικό δίκτυο εξυπηρέτησης, μήκους περίπου 9,65 χλμ.

Στο πλαίσιο της επίσκεψης στα εργοτάξια, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρίστος Δήμας δήλωσε: “Τα πρώτα τμήματα του ΒΟΑΚ κατασκευάζονται ήδη. Η εικόνα από τα εργοτάξια, που επισκεφθήκαμε, σήμερα, είναι ότι το έργο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και μάλιστα εκτελούνται αρκετά απαιτητικές τεχνικές εργασίες, όπως η διάνοιξη σηράγγων. Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών βρίσκεται σε στενή συνεργασία με του αναδόχους, ώστε να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη πρόοδος του έργου”.

Πηγή: www.yme.gr

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

“Έλα… Γιώργη”: Δείτε που βρίσκεται η πιο… viral στροφή της Ελλάδας!

Έχουν περάσει 14 χρόνια από την στιγμή που το video "Έλα Γιώργη" ανέβηκε στο youtube και έγινε viral ανάμεσα στους θιασώτες της γρήγορης οδήγησης και...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

kolosourtis

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)