To DS 3 σε νέες εκδόσεις, με πλουσιότερο στάνταρ εξοπλισμό

H DS Automobiles ανανέωσε την γκάμα του DS 3, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τα χαρακτηριστικά που τo κάνουν να ξεχωρίζει στην κατηγορία των μικρών SUV.

Σύμφωνα με την DS Automoblies, η νέα γκάμα του DS 3 παρέχει στους επιβάτες, ένα επίπεδο πολυτέλειας που δεν είχε επιτευχθεί στο παρελθόν σε αυτή την κατηγορία με το μικρό SUV της να απευθύνεται σε οδηγούς που αναζητούν την αποκλειστικότητα και θέλουν να απολαμβάνουν ότι ακριβώς προσφέρουν τα μεγάλα SUV, αλλά σε compact διαστάσεις.

Διαβάστε επίσης: Προ των πυλών το ισχυρότερο Abarth όλων των εποχών

Οι νέες εκδόσεις του DS 3 είναι η Bastille, Performance Line και Esprit de Voyage και από την πρώτη κιόλας έκδοση Bastille, ο εξοπλισμός του DS 3 παρουσιάζει υψηλά επίπεδα πληρότητας.

Μεταξύ άλλων στον εξοπλισμό συγκαταλέγονται το ηχομονωτικό παρμπρίζ, η οθόνη αφής των 10,25 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, η ασύρματη σύνδεση Apple CarPlay και Android Auto, ο ψηφιακό πίνακας οργάνων των επτά ιντσών, ο αυτόματο κλιματισμό, ο εσωτερικό ατμοσφαιρικός φωτισμός και ο αντιθαμβωτικός εσωτερικός καθρέπτης.

Διαβάστε επίσης: Γενέθλια για τις Alfa Romeo Giulietta και Alfetta

Στον στάνταρ εξοπλισμό της έκδοσης ανήκουν επίσης οι ηλεκτρικοί καθρέπτες, οι πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, το cruise control, η αυτόματη ενεργοποίηση φώτων, το σύστημα εισόδου και εκκίνhσης χωρίς κλειδί, τα σύστημα διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας, αυτόνομο σύστημα φρεναρίσματος εκτάκτου ανάγκης, το σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, τα σκούρα κρύσταλλα, οι προβολείς LED και οι ζάντες αλουμινίου με διάμετρο 17 ιντσών.

Οι οκτώ ενσωματωμένοι αερόσακοι, με στάνταρτ πίσω πλευρικούς επιπλέον των αερόσακων οροφής, αποτελούν επίσης μέρος του στάνταρ εξοπλισμού ασφάλειας του DS 3, όπως επίσης το Advanced Traction Control και το Hill Descent Assist.

Σημαντικό επίσης είναι το γεγονός ότι το DS3 διατίθεται και σε 100% ηλεκτρική έκδοση με αυτονομία σε αστικό κύκλο WLTP έως 575 χλμ. καθώς και με μια ευρεία γκάμα θερμικών κινητήρων Βενζίνης ή Diesel χαμηλού κυβισμού και υψηλής απόδοσης. Όλοι οι θερμικοί κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;