Το Dakar μεταφέρεται στη Σαουδική Αραβία

Το Dakar αλλάζει ήπειρο, καθώς μεταφέρεται από το 2020 και για τα επόμενα 5 χρόνια, στη Σαουδική Αραβία

Εδώ και αρκετό καιρό είχαν αναπτυχθεί φήμες πως το φετινό, θα ήταν το τελευταίο Dakar στη Νότια Αμερική. Οι φήμες που ανέφεραν ότι για το 2020, το Dakar θα μεταφερθεί στη Μέση Ανατολή και συγκεκριμένα, στη Σαουδική Αραβία, επιβεβαιώθηκαν. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρονται σε συμφωνία 5ετούς διάρκειας, με τον αγώνα του 2020 να ξεκινά τον επόμενο Ιανουάριο από το Ριάντ.

Υπενθυμίζεται, ότι ο θρυλικός αγώνας αντοχής μεταφέρθηκε από την Αφρική στη Νότια Αμερική το 2009, μετά την ακύρωση του αγώνα το 2008 υπό το φόβο τρομοκρατικών επιθέσεων στη Μαυριτανία. Το φετινό Dakar ήταν το πρώτο που διεξήχθη ολοκληρωτικά στα σύνορα μίας μόνο χώρας, του Περού, αφού κοντινές χώρες όπως Χιλή, Εκουαδόρ και Βολιβία δεν ήρθαν σε συμφωνία με τη διοργανώτρια αρχή, ASO. Παρά το προβλήματα, η αρχική σκέψη ήταν ο αγώνας να παραμείνει για ακόμη μια χρονιά στη Λατινική Αμερική, όμως οι οικονομικές δυσκολίες οδήγησαν σε άμεσες διαπραγματεύσεις για μετακίνηση σε Μέση Ανατολή ή Νότιο Αφρική.

Πάντως, το εγχείρημα της διεξαγωγής του Dakar στη Σαουδική Αραβία αντιμετωπίζεται με σκεπτικισμό. Αρκετοί εγείρουν το ερώτημα της διαχείρισης των επισκεπτών κατά τη διάρκεια του αγώνα, καθώς η Σαουδική Αραβία άρχισε να δίνει visa για τουρίστες μόλις το 2018. Επιπλέον, ερωτηματικό αποτελεί και η αντιμετώπιση των γυναικών, από όποιο πόστο και αν εμπλέκονται αυτές στον αγώνα. Πάντως, η οργάνωση του Dakar στη Σαουδική Αραβία έχει βρει έναν δημοφιλή σύμμαχο, στο πρόσωπο του 3 φορές νικητή στα αυτοκίνητα, Nasser Al Attiyah. Ο 49χρονος οδηγός που κατάγεται από το γειτονικό Κατάρ, εμφανίστηκε ιδιαίτερα θετικός για τη μεταφορά του αγώνα, τονίζοντας πως το σπορ είναι πάνω από την πολιτική.

Μπορεί τα προβλήματα να φαντάζουν αρκετά, ωστόσο αυτό που δε θα δυσκολέψει τους διοργανωτές για το Dakar στη Σαουδική Αραβία, είναι η εύρεση ειδικών διαδρομών. Για αυτό εγγυώνται τα 1,4 εκατομμύρια τετραγωνικά μίλια έκτασης της Αραβικής ερήμου, καθώς και η οροσειρά Asir, που συνδυάζουν επιλογές με θερμοκρασίες από -2 έως 30 βαθμούς Κελσίου κατά το μήνα Ιανουάριο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;