Το BMW Group επενδύει στην εξέλιξη μπαταριών με νέο κέντρο

Νέο Κέντρο εξέλιξης μπαταριών BMW Group 2023
To BMW Group θα επενδύσει περισσότερα από 100 εκατ. ευρώ στις εγκαταστάσεις του Wackersdorf στη Βαυαρία μέχρι το 2026 για τη δημιουργία ενός νέου κέντρου δοκιμών μπαταριών.

Το νέο κέντρο δοκιμών μπαταριών του ομίλου της BMW θα ενσωματωθεί στις υπάρχουσες κτιριακές δομές του Wackersdorf στη Βαυαρία και τα πρώτα κτίρια, που θα παραδοθούν για να φιλοξενήσουν τις δραστηριότητες εξέλιξης των μπαταριών υψηλής τάσης, θα τεθούν σε κανονική λειτουργία ήδη από τα μέσα του 2024.

Διαβάστε επίσης: Το απόλυτο γκαράζ με super sedans υπό… κλίμακα (+video)

Στη συνέχεια, σε μια συνολική επιφάνεια 8.442 τ.μ., οι μπαταρίες υψηλής τάσης και άλλα εξαρτήματα του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης των μελλοντικών μοντέλων του BMW Group θα δοκιμάζονται από τα πρώτα στάδια εξέλιξης – πολύ πριν από την έναρξη της παραγωγής.

«Οι εγκαταστάσεις του BMW Group στο Wackersdorf θα διευκολύνουν σημαντικά το μετασχηματισμό για τη μετάβαση στην ηλεκτρική κινητικότητα», δηλώνει σχετικά ο διευθυντής των εγκαταστάσεων Christoph Peters, προσθέτοντας ότι το νέο κέντρο δοκιμών μπαταριών θα διευρύνει τις δραστηριότητες του BMW Group στο Wackersdorf: “Πλέον του εφοδιασμού των υπερπόντιων εργοστασίων μας, της παραγωγής cockpit και, από το 2024, της παραγωγής θυρών για τα μοντέλα της Rolls-Royce, το κέντρο δοκιμών μπαταριών θα αποτελέσει τον τέταρτο πυλώνα δραστηριότητας του Wackersdorf, και ως εκ τούτου θα ενισχύσει τη μελλοντική βιωσιμότητα της εγκατάστασής μας”.

Διαβάστε επίσης: Αποκάλυψη για τη νέα BMW R 1300 GS (+video)

Η επένδυση ύψους περίπου 100 εκατ. ευρώ θα επικεντρωθεί κυρίως στην πολύπλοκη τεχνολογία δοκιμών μπαταριών σε πάγκους και στις αναβαθμίσεις της υπάρχουσας υποδομής του κτιρίου που απαιτούνται για τη λειτουργία τους. Η αίθουσα 80, που βρίσκεται στο χώρο του εργοστασίου, αναδιαμορφώνεται τώρα για το σκοπό αυτό.

Σύμφωνα με τους Βαυαρούς, οι κατασκευαστικές εργασίες βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη, ενώ τοποθετείται και μία νέα πλάκα δαπέδου στο κτίριο. Στα μέσα του 2024, με την έναρξη των εργασιών του πρώτου τομέα, θα τεθούν σε λειτουργία οι λεγόμενοι “δοκιμαστές μπαταριών”. Αν και εξωτερικά, μοιάζουν με μεγάλα ψυγεία, εσωτερικά κάνουν χρήση υψηλής τεχνολογίας.

Εδώ, οι κυψέλες μπαταριών θα δοκιμάζονται όλο το εικοσιτετράωρο, από τα πρώτα στάδια της εξέλιξής τους. Ουσιαστικά, η ηλεκτρική απόδοση των μεμονωμένων στοιχείων της μπαταρίας καθορίζεται κατά τη φόρτιση και την εκφόρτιση υπό διαφορετικές συνθήκες. Αυτό επιτρέπει την προσομοίωση περιπτώσεων χρήσης που θα είναι σημαντικές για τους πελάτες αργότερα, πολύ πριν το υπό εξέλιξη όχημα κυκλοφορήσει στο δρόμο. Αρχικά θα είναι δυνατή η παράλληλη δοκιμή αρκετών εκατοντάδων κυψελών μπαταρίας. Μόλις η ολοκληρωθεί η αναβάθμιση της μονάδας, θα μπορούν να πραγματοποιούνται αρκετές χιλιάδες δοκιμές.

Στην τελική φάση, από το 2025 και μετά, το κέντρο δοκιμών θα χρησιμοποιηθεί επίσης για τον τελικό έλεγχο των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία του BMW Group πριν από την επίσημη έναρξη της παραγωγής και για τη διασφάλιση της απαιτούμενης ποιότητας.

Μεταξύ άλλων, οι μπαταρίες θα υποβάλλονται σε δοκιμές κραδασμών και κρούσεων, για παράδειγμα, με τη χρήση των λεγόμενων “αναδευτήρων”. Πρόκειται για εξαιρετικά πολύπλοκες συσκευές δοκιμών, που απαντώνται σε περιορισμένο αριθμό σε όλη την Ευρώπη. Στις δοκιμές αντοχής μπορούν επίσης να προσομοιωθούν πολύπλοκα μοτίβα οδήγησης, καθώς και οι κύκλοι φόρτισης και εκφόρτισης.

Τέτοιες δοκιμές είναι απαραίτητες για την έγκριση τύπου των ηλεκτρικών οχημάτων. Σε ορισμένες περιπτώσεις, κάθε χώρα επιβάλλει τις δικές της δοκιμές. Η δυνατότητα τέτοιου είδους δοκιμών στην ελεύθερη αγορά είναι επί του παρόντος περιορισμένη – γι’ αυτό και το BMW Group δημιουργεί τη δική του δυναμικότητα με το νέο κέντρο δοκιμών μπαταριών στο Wackersdorf.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;