Το αυτοκίνητο που έκανε 277.000 χλμ. με τα εργοστασιακά φρένα!

Είναι δυνατόν να κάνει ένα αυτοκίνητο 277.000 χιλιόμετρα με τα ίδια τακάκια; Και όμως είναι αν είναι ηλεκτρικό και είσαι προνοητικός οδηγός, γίνεται!

Πολλά έχουν ειπωθεί για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, άλλα καλά και άλλα κακά. Το σίγουρο όμως είναι πως σε σχέση με τα συμβατικά αυτοκίνητα, τα ηλεκτρικά είναι πιο… εύκολα στην συντήρηση και πιο οικονομικά.

Δεν χρειάζονται αλλαγές λαδιών ή φίλτρου λαδιού για παράδειγμα, δεν έχουν μπουζί, φίλτρο καυσίμου και πολλά ακόμη. Πλέον όμως φαίνεται πως ουσιαστικά δεν χρειάζονται και αλλαγή σε τακάκια και δίσκους φρένων.

Διαβάστε εδώ: Όταν εμείς (οι Έλληνες) φτιάχναμε ηλεκτρικό αυτοκίνητο εσείς…

Τουλάχιστον αυτό αποδεικνύει η χρήση ενός BMW i3 από Γερμανό ιδιοκτήτη και συγκεκριμένα τον κύριο Helmut Neumann, ο οποίος όπως διατείνεται έκανε με τα εργοστασιακά φρένα (τακάκια και δισκόπλακες) 277.000 χιλιόμετρα.

Δες το μοναδικό video, στο οποίο ο Κώστας διασχίζει τη γέφυρα του Ρίο-Αντίρριο με Enzo Ferrari

Μπορεί αυτό το νούμερο να φαίνεται εξωπραγματικό, αλλά για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο το οποίο χρησιμοποιεί σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση κατά κόρον και κάνει την οδήγηση με ένα πεντάλ εφικτή είναι πραγματικό. Αυτό γίνεται γιατί όταν ο οδηγός αφήνει το πεντάλ του γκαζιού, τότε το αυτοκίνητο μειώνει ταχύτητα (σαν να φρενάρεις σε κανονικό αυτοκίνητο), χωρίς να χρειαστεί να πατηθεί το φρένο.

Έτσι, αν είσαι συντηρητικός/προνοητικός οδηγός και έχεις κατά νου πως να μην φθείρεις τα φρένα σου, τότε σίγουρα μπορείς να καταφέρεις μια τέτοια επίδοση.

Δείτε επίσης: Τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα για εμάς και τα παιδιά μας

Αξίζει να σημειώσουμε πως ο οδηγός της BMW έχει το αυτοκίνητο στην κατοχή του από το 2014 και όπως λέει η μείωση του κόστους χρήσης του αυτοκινήτου είναι δραματική σε σχέση με ότι είχε συνηθίσει με συμβατικό αυτοκίνητο.

Κάτι που πιστοποιεί και η έρευνα του γερμανικού οργανισμού ADAC, ο οποίος κάνει λόγο για 20% μειωμένο κόστος χρήσης ενός ηλεκτρικού μοντέλου σε σχέση με ένα συμβατικό ίδιας κατηγορίας αμαξώματος.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;