Το αυτοκίνητο που έχει την ανάρτησή του σε βιτρίνα!

Λίγα είναι τα αυτοκίνητα που φέρουν αγωνιστικού τύπου ανάρτηση όπως η Ford Mustang GTD, η οποία την "παρουσιάζει" στους παρευρισκόμενους με έναν μοναδικό τρόπο.

Η πανίσχυρη Ford Mustang GTD, που θα κάνει την εμφάνισή της και επί ευρωπαϊκού εδάφους, φέρει προηγμένη ημι-ενεργή ανάρτηση και στα τέσσερα άκρα της με την πίσω να προέρχεται απευθείας από τους αγώνες και να διαθέτει ένα σύστημα τύπου pushrod, αποτελώντας μέρος ενός σωληνωτού υποπλαισίου αγωνιστικού τύπου.

Διαβάστε επίσης: Αποκτήστε το pick up της χρονιάς με μίσθωμα 419 ευρώ τον μήνα

Αναμφίβολα για τους γνήσιους petrolheads τα πίσω αμορτισέρ Adaptive Spool Valve (ASV) της Mustang GTD μοιάζουν με πραγματικά κοσμήματα, ακόμη περισσότερο λόγω της αρχιτεκτονικής της ανάρτησης και μάλλον θα ήταν κρίμα να μείνουν για πάντα κρυμμένα όπως συμβαίνει με τη συντριπτική πλειοψηφία των supercars.

Έτσι οι σχεδιαστές της Ford προέβλεψαν και τις έκαναν κυριολεκτικά ορατές χάρη σε ένα παράθυρο στην καμπίνα, πίσω από τα καθίσματα του οδηγού και του συνοδηγού που μετατρέπεται σε βιτρίνα για την υπερσύγχρονη, αγωνιστικού τύπου ανάρτηση του κορυφαίου κουπέ μοντέλου της Ford.

Διαβάστε επίσης: Νέο Ford Explorer: Ξεκινούν σύντομα οι παραδόσεις, άρχισε η παραγωγή

“Με το παράθυρο αυτό, οι ιδιοκτήτες της Mustang GTD έχουν τη δυνατότητα να θαυμάσουν τις μπλε και χρυσαφί πινελιές των αμορτισέρ χωρίς να πρέπει να αφαιρεθεί το πάνελ, ενώ ταυτόχρονα ο συνοδηγός μπορεί κυριολεκτικά να παρακολουθεί την ανάρτηση σε δράση”, δηλώνει μεταξύ άλλων ο ο Jim Owens, marketing manager για την Mustang GTD.

Με μήκος που φτάνει σχεδόν τα 600 χλστ. και πλάτος 250 χλστ., το συγκεκριμένο “παράθυρο” είναι κατασκευασμένο από πολυκαρβονικό φύλλο με επίστρωση ανθεκτική στις γρατζουνιές και στις δύο πλευρές του και εκθέτει σε κοινή θέα την σκληρή δουλειά που έχουν πραγματοποιήσει οι μηχανικοί της αμερικάνικης εταιρείας.
Η ιδέα θυμίζει πολύ τα αυτόματα και μηχανικά ρολόγια τύπου “open heart” που έχουν ανοιχτό σε ένα μέρος του καντράν τους και έτσι επιτρέπουν σε αυτούς που τα φορούν να βλέπουν τον μηχανισμό τους να λειτουργεί.

Η πίσω ανάρτηση της Mustang GTD, στην οποία τα αμορτισέρ και τα ελατήρια τοποθετούνται χαμηλά και ανάμεσα στους πίσω τροχούς και όχι εν σειρά και πάνω από αυτούς, αποτελεί ένα ακόμη παράδειγμα της ικανότητας της Ford να φέρνει σε μοντέλα παραγωγής την αγωνιστική της τεχνογνωσία.

Καθώς μπορούν να μεταβούν από την πιο μαλακή στην πιο σκληρή ρύθμισή τους σε μόλις 15 χιλιοστά του δευτερολέπτου (έξι φορές ταχύτερα από το ανοιγοκλείσιμο του ανθρώπινου ματιού) τα αμορτισέρ ASV προσαρμόζονται συνεχώς με βάση το πρόγραμμα οδήγησης, το οδόστρωμα και τις εντολές του οδηγού, προκειμένου να μεγιστοποιούν σε όλες τις συνθήκες την επιφάνεια επαφής των ελαστικών.

Κάθε αμορτισέρ έχει δύο ελατήρια που συνεργάζονται όταν το αυτοκίνητο κινείται στο δρόμο για να εξασφαλίσουν βέλτιστα επίπεδα άνεσης. Ενεργοποιώντας το πρόγραμμα Track, το ένα από τα δύο ελατήρια συμπιέζεται υδραυλικά, σχεδόν διπλασιάζοντας τη συνολική σκληρότητα του συστήματος, ενώ παράλληλα το ύψος του αυτοκινήτου χαμηλώνει κατά περίπου 40 mm ώστε να μεγιστοποιηθούν οι δυνατότητές του στην πίστα.

Σε αυτή την περίπτωση η μηχανική πρόσφυση αυξάνεται ενώ, όπως ακριβώς συμβαίνει και με ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο, η πιο σκληρή ρύθμιση των ελατηρίων βελτιώνει ταυτόχρονα και την πρόσφυση που προέρχεται από την αύξηση της αεροδυναμικής απόδοσης.

Καθώς η ενεργή αεροδυναμική της νέας Mustang GTD πιέζει το αυτοκίνητο στις υψηλές ταχύτητες, τα πιο σφιχτά ελατήρια στο πρόγραμμα Track βοηθούν τα ελαστικά να διατηρούν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής με το οδόστρωμα τόσο κατά την επιτάχυνση και το φρενάρισμα, όσο και στις στροφές.

Η νέα Mustang GTD θα κάνει την εμφάνισή της στις 24 Ώρες του Le Mans και στη συνέχεια στις 24 Ώρες του Spa και το Goodwood Festival of Speed. Θα πραγματοποιήσει επίσης εκτεταμένες δοκιμές στην Ευρώπη εν όψει της επίσημης χρονομέτρησης των επιδόσεών της προκειμένου να μπορεί να ολοκληρώσει έναν γύρο στη θρυλική πίστα του Nürburgring Nordschleife σε λιγότερο από επτά λεπτά, αργότερα μέσα στη χρονιά.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;