Το αυτοκίνητο με τα μεγαλύτερα carbon φρένα που δημιουργήθηκαν ποτέ

Bugatti Bolide
Εξοπλίζεται με τον μεγαλύτερα carbon φρένα, αλλά οι εμπρός δίσκοι ζυγίζουν μόλις 3,175 κιλά. Δείτε σε ποιο εξωτικό μοντέλο τοποθετήθηκαν...

Στις περιπτώσεις που έχουμε να κάνουμε με hypecars τετραψήφιας ισχύος, είναι απόλυτα λογικό να δίνεται τρομερή έμφαση στην επιβράδυνση. Πλέον, όπως γνωστοποίησαν οι Γάλλοι, η Bugatti Bolide έχει μία πρωτιά, είναι το αυτοκίνητο με τα μεγαλύτερα carbon φρένα που έχουν κατασκευαστεί ποτέ. Συνεπώς αξίζουν μία πιο προσεκτική ματιά, πάμε να τα γνωρίσουμε!

Δείτε επίσης: Αυτό ήταν το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με κεραμικά δισκόφρενα

Αρχικά, αξίζει να αναφέρουμε πως πίσω από την συγκεκριμένη υλοποίηση βρίσκεται η Brembo, γνωστή εταιρεία για τα φρένα… επιδόσεων, ενώ οι δοκιμές έρευνας και ανάπτυξης ήταν εφάμιλλες με αυτές που γίνονται για την ανάπτυξη φρένων για μονοθέσια της F1. Τα εμπρός φρένα είναι αυτά που κερδίζουν το τίτλο των μεγαλύτερων carbon φρένων. Φέρουν μονομπλόκ δαγκάνες οκτώ εμβόλων, ενώ οι δίσκοι άνθρακα είναι διαστάσεων 390 x 37,5 χλστ. Οι δε δαγκάνες είναι κατασκευασμένες από κράμα αλουμινίου και επικάλυψη νικελίου.

Πάμε και στο πίσω μέρος, εκεί όπου συναντάμε εξαπίστονες μονομπλόκ δαγκάνες. Οι επίσης carbon δίσκοι έχουν μέγεθος 390 x 34 χλστ. πίσω, ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στην διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα. Αναλογιστείτε μόνο ότι κάθε ένας από τους εμπρός δίσκους της Bolide ζυγίζει μόλις 3,175 κιλά. “Η ανάπτυξη του συστήματος πέδησης για την Bugatti Bolide ήταν μια μοναδική και πολύ συναρπαστική πρόκληση για το Performance Division της Brembo. Είμαστε περήφανοι για όσα πετύχαμε”, δήλωσε ο Mario Almondo, COO της Brembo Performance.

Υπενθυμίζουμε πως η Bugatti Bolide εξοπλίζεται με τον τελευταίο W16 κινητήρα της εταιρείας. Η απόδοση του μοτέρ έχει ανέβει στους 1.850 ίππους και μας δίνει μια αναλογία 0,67 κιλών/ίππο. Στα 1.850 Nm ανέρχεται και η ροπή με τις αλλαγές στο μοτέρ να εστιάζονται στην εισαγωγή και εξαγωγή, στους τέσσερις νέους υπερσυμπιεστές αλλά και τη βελτίωση των κυκλωμάτων λίπανσης και ψύξης. Το αυτόματο κιβώτιο έχει επτά σχέσεις και η ισχύς φτάνει και στους τέσσερις τροχούς. Η Bolide έχει μήκος 4.756 χλστ. και πλάτος 1.998 χλστ. με το μεταξόνιο της να φτάνει στα 2.750 χλστ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;