Tίτλοι τέλους για το γερμανικό supercar – Το αυτοκίνητο που δεν θα πουληθεί ποτέ

Audi R8
Έφτασε η ώρα για το τέλος του supercar που έγραψε ιστορία με τους ατμοσφαιρικούς του κινητήρες! Ιδού το "κύκνειο άσμα" που δεν θα βγει ποτέ στους δρόμους...

Η είδηση για το τέλος του Audi R8 έχει γνωστοποιηθεί εδώ και αρκετό καιρό. Τώρα, έφτασε η ώρα για την ολοκλήρωση παραγωγής του γερμανικού supercar και στις φωτογραφίες βλέπετε στάδια από την παραγωγή του τελευταίου αντιτύπου!

Το κίτρινο Audi R8 (Vegas Yellow χρώμα για την ακρίβεια) είναι έκδοση V10 Performance Quattro Edition coupe και κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο Audi Böllinger Höfe. Εξοπλίζεται με ζάντες μεγέθους 20 ιντσών, ενώ διαθέτει και το πακέτο carbon, με αρκετά εξαρτήματα να είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.

Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι τροφοδοτείται από τον ατμοσφαιρικό κινητήρα V10 χωρητικότητας 5,2 λτ., οποίος αποδίδει 612 ίππους. Δυστυχώς, όμως, τα χιλιόμετρα που θα διανύσει στη ζωή του θα είναι ελάχιστα, μιας και δεν θα παραδοθεί σε κάποιον ιδιώτη. Αντιθέτως, θα μεταφερθεί στο μουσείο “Audi Tradition”, όπου και θα αποτελέσει έκθεμα, ώστε να μην ξεχάσουμε ποτέ ότι κάποτε υπήρχαν ατμοσφαιρικοί V10 κινητήρες.

Πρόκειται για ένα «Performance quattro Edition» 612 ίππων με βαφή Vegas Yellow, μπρούτζινο κράμα 20 ιντσών και το εξωτερικό πακέτο άνθρακα. Επίσης, κολλώντας στον ατμοσφαιρικό V10 των 5,2 λίτρων, το Audi R8 έγινε κάθε άλλο παρά ένα λογικό supercar. Αυτό το συγκεκριμένο παράδειγμα δεν θα πάει σε έναν πελάτη όμως – προορίζεται για την Audi Tradition και μια χαλαρωτική ζωή βασισμένη σε μουσεία. Παρακαλώ κάποιος να το δείξει 8.700rpm.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;