Τίτλοι τέλους για την υβριδική BMW i8 (+video)

Φανταζόσασταν ποτέ ότι η παραγωγή της BMW i8 θα ολοκληρωνόταν μέσα σε έξι χρόνια; Πλέον είναι επίσημο, το υβριδικό sportscar σύντομα θα αποτελεί παρελθόν...

Αποτελεί ένα από τα πιο ξεχωριστά αυτοκίνητα στη σύγχρονη ιστορία της βαυαρικής φίρμας. Πλέον όμως είναι επίσημο ότι ολοκληρώνεται η παραγωγή του. Ο λόγος για την υβριδική BMW i8, ένα αυτοκίνητο που έχει κερδίσει ήδη τον τίτλο «future classic».

Με επίσημη ανακοίνωσή της, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία γνωστοποίησε ότι το τέλος της παραγωγής θα έρθει στα μέσα του Απριλίου. Η BMW i8 κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Λειψίας. Στα έξι χρόνια παραγωγής πουλήθηκαν σχεδόν 21.000 αντίτυπα. Αυτή τη στιγμή κατασκευάζονται οι 200 τελευταίες μονάδες που θα αποτελέσουν την έκδοση «Ultimate Sophisto».

Διαβάστε επίσης: Αυτοί είναι οι καλύτεροι κινητήρες αυτοκινήτων για το 2019

Η επίσημη παρουσίαση της BMW i8 έλαβε χώρα στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 2013 και αποτέλεσε το πρώτο plug-in υβριδικό sportscar παραγωγής των Γερμανών. Το φουτουριστικό design με τις «gullwing» πόρτες, το monocoque σασί και τα εκτυπωμένα σε 3D εκτυπωτή εξαρτήματα, ήταν στοιχεία που δεν άφησαν κανέναν αδιάφορο. Ο συνδυασμός θερμικού και ηλεκτρικού κινητήρα δίνει απόδοση της τάξης των 374 ίππων. Ταυτόχρονα, η κατανάλωση περιορίζεται στα μόλις 1,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Οι διακρίσεις ήρθαν με το καλημέρα. Η υβριδική BMW i8 απέσπασε τίτλους όπως «το κορυφαίο πράσινο αυτοκίνητο της χρονιάς». Βέβαια, το αποκορύφωμα ήταν η κατάκτηση του βραβείου «Engine of the Year Award» πέντε συνεχόμενες χρονιές, από το 2015 έως και το 2019.

Το υβριδικό μοντέλο σε λίγες ημέρες θα τοποθετηθεί στην «αίθουσα των θαυμάτων της BMW», δίπλα σε θρύλους όπως η 507 roadster, το μικρο Isetta, η M1 και η Z8. Πληροφορίες σχετικά με τον αντικαταστάτη δεν υπάρχουν προς το παρόν. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η βαυαρική φίρμα θα συνεχίσει να πρωτοπορεί στην κατηγορία των ηλεκτρικών-υβριδικών μοντέλων.

https://www.youtube.com/watch?v=xZh0uCLZjsM

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;