Throwback: Πόσο είχε η Skoda Octavia στην Ελλάδα πριν από 20 χρόνια;

Skoda Octavia Τιμή
Φθηνότερη από τα σημερινά αυτοκίνητα πόλης! Ας δούμε πόσο κόστιζε η απλή Skoda Octavia των 75 ίππων πριν από 20 χρόνια και τι εξοπλισμό είχε...

Η Skoda Octavia πρώτης γενιάς ήταν ένα αυτοκίνητο που γνώρισε τρομακτική επιτυχία στην Ελλάδα και όχι μόνο! Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να ανατρέξουμε στο αρχείο μας για να δούμε πόσο κόστιζε ακριβώς πριν από 20 χρόνια, αλλά και με τι εξοπλισμό συνοδευόταν στις εκδόσεις του.

Throwback: Πόσο είχε το Toyota Yaris στην Ελλάδα πριν από 20 χρόνια;

Η πρώτη Skoda Octavia βασίστηκε στο πλαίσιο των VW Golf και Audi A3. Πέρα, όμως, από την πλατφόρμα, το τσέχικο μοντέλο δεχόταν αρκετά εξαρτήματα αυτούσια από τα άλλα δύο αυτοκίνητα. Στον τομέα της σχεδίασης, βέβαια, είχε γίνει σημαντική δουλειά, με την Octavia πρώτης γενιάς να είναι το πρώτο μοντέλο στην ιστορία της Skoda που αναπτύχθηκε με τεχνολογία CAD, δηλαδή σχεδιασμό σε πρόγραμμα υπολογιστή.

Στη βάση της γκάμας βρισκόταν ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας χωρητικότητας 1.389 κ.εκ., ο οποίος απέδιδε 75 ίππους και στην βασική του έκδοση “Classic” η τιμή εκκίνησης ήταν τα 13.177 ευρώ. Η εν λόγω έκδοση περιελάμβανε αερόσακο οδηγού, ηλεκτρικά παράθυρα, αλλά και κεντρικό κλείδωμα. Στην μεγαλύτερη έκδοση 1.6 των 101 ίππων, η Skoda Octavia εξοπλιζόταν με ABS και κλιματισμό εκτός των άλλων (έκδοση Ambiente) και η τιμή αυξανόταν στα 15.832 ευρώ.

Ασφαλώς, υπήρχαν και ισχυρότερες εκδόσεις, όπως για παράδειγμα η Skoda Octavia 1.8 – 20v με τους 150 ίππους, αλλά και η τετρακίνητη εκδοχή της, με τιμές 20.800 και 22.550 ευρώ αντίστοιχα. Εννοείται ότι από την γκάμα δεν απουσίαζε η άκρως επιτυχημένη έκδοση RS, στην οποία θα αναφερθούμε σε ξεχωριστό αφιέρωμα!

Η Skoda Octavia πρώτης γενιάς έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 2004 και σε αυτό το διάστημα πωλήθηκε σε 973.071 αντίτυπα ως sedan και 472.492 ως station-wagon. Ακολουθεί η διαφήμιση που προβαλλόταν στην ελληνική τηλεόραση το μακρινό 2001

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;