Τερματισμός στο Ράλλυ Ακρόπολις για τους Μάνο και Κώστα Στεφανή

Manos & Kostas Stefanis 01

Με τον καλύτερο τρόπο ολοκληρώθηκε η περιπέτεια των Μάνου και Κώστα Στεφανή, οι οποίοι τερμάτισαν στην 35η θέση της γενικής κατάταξης του φετινού Ράλλυ Ακρόπολις, με το Ford Fiesta Rally3 της M-Sport Πολωνίας.

Παράλληλα, ήταν 11οι στο WRC3 για αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally3, ενώ βρέθηκαν και στην 6η θέση μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων.

Το έργο του πληρώματος της Traction Rally Team στον 10ο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ μόνο εύκολο δεν ήταν, καθώς ο φετινός αγώνας ήταν κατά γενική ομολογία ο πιο δύσκολος των τελευταίων ετών.

Το πρόγραμμα της τρίτης και καταληκτικής ημέρας, η οποία πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου, περιλάμβανε 3 ειδικές διαδρομές (Οινοχώρι – 17,47 χλμ., Ελευθεροχώρι Χ 2 – 18,29 χλμ.) συνολικού μήκους 54,05 αγωνιστικών χιλιομέτρων, οι οποίες ολοκλήρωσαν το «μενού» των 15 ειδικών διαδρομών του τριημέρου, οι οποίες είχαν συνολικό μήκος 305,30 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Έχοντας αποφύγει τα προβλήματα κατά τις δύο πρώτες, ιδιαίτερα απαιτητικές αγωνιστικές ημέρες, οι Μάνος και Κώστας Στεφανής γνώριζαν πως πρέπει να διατηρήσουν την ίδια στρατηγική, έχοντας ως βασικό γνώμονα την προστασία του αυτοκινήτου.

Acropolis Rally

Με αυτό το σκεπτικό, κινήθηκαν αρκετά συντηρητικά στην εναρκτήρια ειδική διαδρομή της ημέρας (Οινοχώρι), ενώ το πρώτο πέρασμα από την ειδική διαδρομή Ελευθεροχώρι ακυρώθηκε για εκείνους, λόγω μικρής εξόδου προπορευόμενου αυτοκινήτου.

Έτσι, απέμενε μόνο το δεύτερο πέρασμα από το φημισμένο, αλλά πολύ σκληρό φέτος, Ελευθεροχώρι, που αποτέλεσε και την Power Stage, προκειμένου το δίδυμο να φτάσει, για πρώτη φορά μαζί, στον τερματισμό της Λαμίας.

Όπερ και εγένετο, με τον Μάνο Στεφανή να γεύεται για πρώτη φορά τον τερματισμό στον κορυφαίο ελληνικό αγώνα ράλλυ. Την ίδια ώρα, ο Κώστας Στεφανής επισφράγισε με τον καλύτερο τρόπο την 30ή συμμετοχή σε 49 χρόνια -γεγονός που τον έφερε στη δυάδα αγωνιζόμενων παγκοσμίως με αγωνιστική καριέρα τόσο μεγάλης διάρκειας* – καθώς ανέβηκε στη ράμπα του τερματισμού για 16η φορά!

Όπως συμβαίνει πάντοτε, ο τερματισμός στο Ράλλυ Ακρόπολις είναι μια μεγάλη επιτυχία για κάθε ελληνικό πλήρωμα, ενώ το συγκεκριμένο επίτευγμα αποκτά ακόμη μεγαλύτερη διάσταση φέτος, λόγω της σκληρότητας των ειδικών διαδρομών, που επέφερε πολλές εγκαταλείψεις.

Ραντεβού τον επόμενο Ιούνιο, για το Ράλλυ Ακρόπολις 2025!

Χορηγός της συμμετοχής είναι η Coral A.E. – Shell Licensee.

*Στοιχεία από τα στατιστικά της ιστοσελίδας www.ewrc-results.com/

 

Δηλώσεις

Manos Stefanis

Μάνος Στεφανής: «Είμαι πολύ χαρούμενος που καταφέραμε να τερματίσουμε το Ράλλυ Ακρόπολις. Μεγάλωσα σε ένα περιβάλλον όπου ο συγκεκριμένος αγώνας ήταν το γεγονός της χρονιάς, οπότε να βρίσκομαι στη ράμπα του τερματισμού με τον Κώστα ως συνοδηγό, σε αυτήν την επετειακή για εκείνον συμμετοχή, είναι ότι καλύτερο. Ο φετινός αγώνας ήταν δύσκολος και σκληρός, όμως θεωρώ ότι με δεδομένη και την αγωνιστική μου αποχή, κινηθήκαμε πολύ καλά, γνωρίζοντας διαρκώς τι πρέπει να κάνουμε ώστε να φτάσουμ στον τερματισμό. Το Ford Fiesta Rally3 ήταν εξαιρετικό σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Ευχαριστώ πολύ την Coral A.E. – Shell Licensee, χωρίς την οποία η συμμετοχή αυτή δε θα ήταν εφικτή, καθώς και την M-Sport Πολωνίας για το άψογο αυτοκίνητο.  Φυσικά, δε θα μπορούσα να μην ευχαριστήσω τον Κώστα, όχι μόνο για αυτό το Ακρόπολις, αλλά για όσα έχουμε περάσει ως τώρα».

Kostas Stefanis

Κώστας Στεφανής: «Η επιστροφή στη ράμπα τερματισμού του Ράλλυ Ακρόπολις, αφήνει πάντοτε μια πολύ γλυκιά γεύση. Ιδιαίτερα φέτος όμως, έχει ξεχωριστή σημασία, καθώς συμπίπτει με τον εορτασμό 30 συμμετοχών σε 49 χρόνια παρουσίας, οπότε τα συναισθήματά μου είναι πολύ έντονα. Επιπλέον, είναι ο πρώτος μας τερματισμός μαζί με τον Μάνο και αυτό το θέλαμε πολύ, καθώς στις προηγούμενες προσπάθειες, πάντοτε κάποια ατυχία μας στερούσε αυτή τη δυνατότητα. Ο αγώνας μου θύμισε πραγματικά τα Ακρόπολις της δεκαετίας του ’70, όμως με σωστή στρατηγική και αυταπάρνηση, τα καταφέραμε. Θέλω να ευχαριστήσω και εγώ από την μεριά μου την Coral A.E. – Shell Licensee για την υποστήριξη, καθώς και την M-Sport Πολωνίας για το εξαιρετικό Ford Fiesta Rally3, που δεν αντιμετώπισε κανένα σημαντικό πρόβλημα σε όλο το αγωνιστικό τριήμερο. Καλή αντάμωση στα βουνά».

Photos: Rallypixels

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;