Τέλος για το Toyota των 235 ίππων στην Ευρώπη – Ο λόγος που οδήγησε στην απόφαση

Toyota GR 86
Συνήθως το τέλος μοντέλων στην Ευρώπη γίνεται λόγω ρύπων. Κάτι τέτοιο, ωστόσο, δεν ισχύει στην περίπτωση του "sportive" μοντέλου της Toyota...

Ένα εκ των μοντέλων της Toyota που απευθύνονται αυτή τη στιγμή στο πιο… “θερμόαιμο” κοινό της εταιρείας είναι το GR 86. Σύντομα, το συγκεκριμένο όχημα θα αποτελεί παρελθόν από την ευρωπαϊκή αγορά και αιτία δεν είναι οι ρύποι. Ασφαλώς το ίδιο θα συμβεί και για το αδερφάκι του που απαντά στο όνομα Subaru BRZ.

Δείτε επίσης: Ανανέωση για το δημοφιλές μικρομεσαίο της Toyota – Οι τιμές του στην Ελλάδα

Ο λόγος που οδήγησε σε αυτή την απόφαση είναι η εφαρμογή των νέων κανονισμών ασφαλείας “GSR2” στην Γηραιά Ήπειρο. Πρόκειται για τον λεγόμενο “General Safety Regulation 2”, κανονισμός που απαιτεί κάθε αυτοκίνητο να φέρει κάτι σαν “μαύρο κουτί” που στην περίπτωση σύγκρουσης καταγράφει την ταχύτητα, την θέση του οχήματος και άλλα δεδομένα.

Ο Patrick Scheelen, Senior Manager των Lexus και Toyota Gazoo Racing, απάντησε στο “Motor1” ότι η εταιρεία δεν έχει καμία πρόθεση να τροποποιήσει το σπορ αυτοκίνητο για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του GSR2. Αυτό σημαίνει ότι σύντομα τελειώνει η εμπορική πορεία και των δύο μοντέλων στην Ευρώπη.

Υπενθυμίζουμε ότι το Toyota GR 86 χρησιμοποιεί δίλιτρο 4κύλινδρο boxer κινητήρα με χωρητικότητα που φτάνει στα 2,4 λίτρα (2.387 κ.εκ.).Το μοτερ φέρει σύστημα άμεσου ψεκασμού της Toyota και αποδίδει 235 ίππους και 250 Nm ροπής από τις 3.700 σ.α.λ. Η κίνηση περνά ασφαλώς στον πίσω άξονα μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων (υπάρχει και δυνατότητα επιλογής αυτόματου).

Όσο για τις επιδόσεις, το αμάξωμα των 1.270 κιλών επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,3 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 226 χλμ./ώρα. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι δεν απουσιάζει και το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης πίσω.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;