Ταξίδι στο παρελθόν με ένα αψεγάδιαστο Honda Integra Type R

Honda Integra Type R
Μπλοκέ διαφορικό και ένας κινητήρας που έκανε του πάντες να υποκλιθούν στους Ιάπωνες.

Μνήμες από ένδοξες δεκαετίες ξυπνά αυτό το Honda Integra Type R, το οποίο βρίσκεται σε εργοστασιακή κατάσταση και έχει διανύσει ελάχιστα χιλιόμετρα.

B16A: O θρυλικός κινητήρας που γνώρισε στον κόσμο το VTEC

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αγοράστηκε από αντιπροσωπεία της Honda στις Βρυξέλες το 1998 και παρέμεινε στην κατοχή μόλις δύο ιδιοκτητών μέχρι σήμερα. Διαφοροποιείται σε κάποια σημεία από τα υπόλοιπα Honda Integra Type R που κατά καιρούς έχουμε δει. Για παράδειγμα, αντί για κόκκινα καθίσματα της Recaro συναντάμε μαύρες alcantara επενδύσεις.

Όπως αποδεικνύεται στις φωτογραφίες, αλλά και στα μόλις 64.800 χλμ., το συγκεκριμένο Honda Integra Type R βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση και είναι πλήρως εργοστασιακό. Μάλιστα, στην αγγελία αναγράφεται πως υπάρχουν αποδεικτικά με όλες τις εργασίες συντήρησης, αλλά και όλα τα κλειδιά, με το τρίτο να είναι κόκκινο και να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία.

Ένα από τα χαρακτηριστικά που έκανε το Integra Type R να αγαπηθεί τόσο πολύ είναι ασφαλώς το μοτέρ του. Τροφοδοτείται από τον δημοφιλή ατμοσφαιρικό κινητήρα B18 χωρητικότητας 1.797 κ.εκ., ο οποίος στροφάρει μέχρι τις 8.600 σ.α.λ. και με την συνεισφορά του VTEC αγγίζει τους 190 ίππους στην Ευρωπαϊκή αγορά. Σε συνδυασμό με τη διατήρηση του βάρους κάτω από τα 1.200 κιλά, το Honda Integra Type R επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 7 δλ., η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα, ενώ δεν απουσιάζει το μπλοκέ διαφορικό.

Το αριστεροτίμονο μοντέλο πωλήθηκε στη Γαλλία από την εταιρεία “Asphalt Classics” έναντι του ποσού των 32.900 ευρώ. Πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε την επίσημη αγγελία και πλούσιο φωτογραφικό υλικό.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;